Hallo, wie weet of ik css op frames kan gebruiken?
Ik heb het volgende stukje code:
Het gaat om twee frames gescheiden door een oranje border van 10px die ik omhoog of omlaag kan schuiven. In IE ziet dit er erg koel uit, alleen zie ik in FF een witte smalle border. Erg lelijk. Het werkt beter als ik de frameborder op 1 zet, maar dan krijg ik weer zo'n lelijke 3D achtige border en dat wil ik niet. Dus misschien zou ik hem wel op 1 kunnen zetten en dan met css border-background etc het toch plat kunnen krijgen. Wie kan mij helpen. Thanks already.
Ik heb het volgende stukje code:
code:
1
2
3
4
| <frameset rows="*,2*" frameborder="1" border="4" bordercolor="#F38B00" framespacing="10">
<frame name="links" src="menu.htm" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0">
<frame name="rechts" src="start.htm" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="auto" frameborder="0">
</frameset> |
Het gaat om twee frames gescheiden door een oranje border van 10px die ik omhoog of omlaag kan schuiven. In IE ziet dit er erg koel uit, alleen zie ik in FF een witte smalle border. Erg lelijk. Het werkt beter als ik de frameborder op 1 zet, maar dan krijg ik weer zo'n lelijke 3D achtige border en dat wil ik niet. Dus misschien zou ik hem wel op 1 kunnen zetten en dan met css border-background etc het toch plat kunnen krijgen. Wie kan mij helpen. Thanks already.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 14:46 ]