[PS2] GT3: MX-5 --> NA Tuning vs Turbo

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het medetweakers :) ,

Ik heb sinds een paar weken een PS2 met FFX en GT3 (FFX uitgespeeld) en ben nu aan het klooien met GT3 (pas op 11 procent ofzo). Echter snap ik iets niet aan het tunen. Als ik eerst bijvoorbeeld turbo kit 1 erop zet, schiet de bhp omhoog. Auto gaat dan erg hard, maar in bochten is hij niet te houden. Als ik daarna NA Tuning 1 eroverheen gooi is de auto een stuk minder snel (wel iets sneller als voor de turbo) maar veel beter te houden.

Moet ik nu voor turbo 2 eerst NA Tuning doen en dan T2? Ik dacht namelijk dat mijn auto wel weer omhoog zou gaan met het tuning na de turbo kit. Niet helemaal waar :) .

Of iemand daar iets op weet (of wat de juiste volgorde is voor een mx5je), bedankt :) !

De meeste mensen deugen!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wat je volgens mij moet doen is je auto lighter maken. Dan stuurt hij fijner door de bochten :)
heb geen ervaring met NA tuning volgens mij, of het is te lang geleden

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Cassius
  • Niet online
Ik had die "maak je auto lichter" dingen al :p ! De eerste en de tweede voor ik aan NA Tuning en Turbo begon, dus ik denk niet dat dat het is. Not sure tho.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Helemaal niemand die iets van die volgorde afweet en waarom de BHP dan omlaag gaat :) ?

De meeste mensen deugen!