Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ik wil mijn case modden, maar heb hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb nu momenteel een casmaster spider case, het was een goedkope case en er zit neon in enzo, dus het was wel nice, maar nu ben ik er stilaan op uitgekeken, nu wou ik de panelen van die case vervangen door andere zelfgemaakte panelen, ik speel counter strike en wou dus ook een cutout maken met het cs logo erin, nu is mijn vraag met welk materiaal zou ik het beste de nieuwe panelen maken,

is hout te vertrouwen rond een pc? want ik wil er ook neon enzo in, en ik heb al gemerkt dat de neon toch wel warm durft te worden. en alu is misschien te duur, ik weet het niet

kunnen jullie mij alstublieft helpen?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat heeft mij al iets verder geholpen, maar mss heb ik er over gelezen, maar hoe zit het nu met het materiaal?

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:14
Hij bedoelt te zeggen:

Wat heb je zelf al uitgevonden
Wat heb je al gezocht

etc etc

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021

Verwijderd

nog een keer lezen dus

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-10 17:30
alles is mogelijk, houten sidepannels, allu side pannels, ik zou zelf voor allu gaan, het is makkelijk bewerkbaar en niet zo dik als hout. Want aan hout zul je nog je werk hebben, je moet het meermaals afschuren als je het wilt schilderen. Je kan dan met een grote figuurzaag die CS:s cutout maken of met andere materialen, succes!

btw, welkom op Got ;)

Verwijderd

je kunt ook sidepanels van plexiglas maken ook zeer makkelijk te bewerken niet duur alleen je moet wel een beetje handig zijn om het goed in de zijkant van je kast te kunnen maken als je heel de sidepanel van plexi maakt

edit: Welkom op GoT...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 14:48 ]

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 20:11
Wanneer google mij goed helpt (klik) is je huidige case ook al voorzien van een sidepanel, en naar mijn idee zeer waarschijnlijk van aluminium. Ik zou zeggen: check de locale metaalboer/doehetzelfzaak voor een prijzen van een plaatje alu.
Ik denk dat alu het in de eerste plaats beter in je case te monteren is aangezien die ook van metaal is, en daarnaast gemakkelijker strak af te werken is.

Hout is overigens wel prima te gebruiken in een case, zoek maar eens in het forum naar mods.

en idd welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, hout dus niet :d dan is de enige optie nog alu,
plexi is ook wel nice maar ik heb al een aantal probleme gehad met de gaten op de hoeken te maken, bij andere ontmoetingen met plexi :d, ofwel is mijn boor na een paar seconden al volledig bot door de gesmolten plexi er rond, ofwel breken de hoeken gewoon af, maar ik ga eens alles opmeten en dan de prijs vragen voor alu en voor plexi.
traanplaat leek mij ook wel mooi maar toen ik de algemene prijs van 1m² traanplaat in de gaten kreeg heb ik dit maar snel opgegeven

en ty 4 the welcome, en de reply's

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik zou zeggen: kijk eens naar andere mods die hier langsgekomen zijn en je zult zien dat je je case van veel verschillende materialen kan maken: hout, alu, plexiglas, noem het maar op. Je moet alleen een beetje uitkijken met je airflow, maar da's niet iets waar we je hier mee kunnen helpen, da's boerenverstand (als in: bouw het op, voel je dat het te warm is weet je dat je er een fannetje bij moet plaatsen of ander materiaal moet gebruiken.)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.