[Incredimail] Gewiste mail recoveren?

Pagina: 1
Acties:

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 09:11
Kennis van mij heeft enkele mappen aangemaakt, om zijn mails in de backuppen voor het geval dat hij zijn inbox wist. Natuurlijk heeft hij de mappen in verwijderde items geplaatst, en deze geleegt.

Gevolg, ja mails weg. Is het mogelijk om deze te recoveren?

Ik heb de volgende recover programma's: NTFS Getdataback en Recover4all Pro
Indien mogelijk, welke bestanden moet ik recoveren? denk niet dat mails invidueel opgeslagen worden?

thanks

[ Voor 21% gewijzigd door beOnt op 13-09-2005 14:29 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Sinds wanneer heeft Incredimail een eigen mailclient? Is dit niet gewoon Outlook wat je bedoelt? Verder hangt de locatie ook af van zijn OS. Waar hebben we het hier over?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• beOnt
  • Laatst online: 21-08 09:11
Ik gebruik dit zelf niet, programma is dus deze: http://www.incredimail.com/english/index.asp
en als OS gebruikt hij WinXP

• cyspoz
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ga er maar vanuit dat die bestanden verloren zijn. Incredimail ken ik niet goed, maar zal waarschijnlijk een DB bestand gebruiken om alles in op te slaan. Dat bestand kun je op NTFS niveau nooit goed terug halen zodat Incredimail het weer kan lezen. Ik denk dat je de e-mail van een backup moet terug halen als je die hebt en anders moet je hier gewoon een pijnlijke en wijze les uitrekken, maatregelen nemen, niet te lang verder bij stil staan en verder gaan.