Toon posts:

[w2003srv] online defragmentation plannen event 700

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik online defragmentation plannen in windows 2003 server Small Business?
De domein pc's worden om 17.00 uur erg traag. In het logboek kan ik alleen vinden dat dan online defragmentation aan het werk gaat.
Maar de grote vraag: Kan dit het probleem zijn? En waar kan ik het instellen dat het bijvoorbeeld om 1.00 uur gebeurd?

het event-id is 700.

Alles is nog vrij standaard geinstalleerd, misschien kan iemand mij helpen hoe het kan dat het traag wordt?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:24
Is een beetje magertjes topic kan ik zeggen, zeker voor een PNS topic, wat heb je zelf al gedaan, je geeft alleen maar aan dat je een eventlogging hebt, maare

Service packs van je OS? Is wel gemakkelijk om te weten, Wat voor een werkstations heb je draaien?

Wat draaid er op de servers allemaal voor software? Heb je al eens gekeken met task manager was de belasting is van de servers op dat moment.

Online defragmentatie, das mooi maar van welke applicatie, diskeeper, OO defrag, SQL, Oracle, exchange of..........

Machines worden erg graag, hoe constateerd je dit, CPU load, memory netwerk?

Hoe kunnen de machines onderling communiceren, als je bv een cdrom copieerd, gaat het dan wel snel?

Met andere woorden, WE NEED INFORMATION

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie rolfie, sorry hoor maar dit is een veel te mager topic.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.