Toon posts:

[ASP.NET] Event op New Button

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers

Mijn collega heeft dit ook al gepost. Maar was opslot gezet omdat er beweerd werd dat het basis stof was :S:S (hoe goed ken je dan asp? als moderator zijnde ?? ipv opslot zetten kan je toch ook helpen?)

Hoop dat er iemand is die mij wel normaal kan helpen....

heb een site waar ik een dynamische tabel maak (dmv ASP Table) en in elke cel een button toevoeg.

code:
1
2
3
4
Dim EditButton As New Button
EditButton.ToolTip = "Klik hier om deze cell te wijzigen."
EditButton.Text = "Wijzigen"
c.Controls.Add(EditButton)

Mijn vraag is nu: hoe krijg ik een event op deze button die dynamisch aangemaakt wordt??

ps. heb er al zo'n 8 uur naar gezocht maar zonder succes hoop dat jullie me kunnen helpen

Bedankt >:)

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 08:33
Zoek eens op AddHandler, dan vind je wel wat.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Op dezelfde wijze als bij een niet dynamisch aangemaakte button. :?
C#:
1
EditButton.Click += new EventHandler(EditButton_Click);

Enige verschil is dat je dat bij het aanmaken van de button doet in plaats van in InitializeComponent.

Verwijderd

Topicstarter
@bee-es : Thanks zal er eens op googlen

@cowgirl : Het moet me asp.net zo lukt het niet ... thanks

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
Het is ook asp.NET alleen in de taalvariant c# i.p.v. vb. Overigens in de search hier kan ik er ook veel over vinden. [search=event button dynamisch]

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30

TeeDee

CQB 241

Het is ook Asp.net, alleen in C#.

Het is, net zoals bee-es zegt, even zoeken op AddHandler.
Verder vraag ik me af hoe je gegoogled hebt (hint: google)

Wat betreft je opmerking:
Mijn collega heeft dit ook al gepost. Maar was opslot gezet omdat er beweerd werd dat het basis stof was :S:S (hoe goed ken je dan asp? als moderator zijnde ?? ipv opslot zetten kan je toch ook helpen?)
Dit is ook basisstof. Niet zozeer basisstof "asp" maar meer basisstof > hoe kom ik tot een bevredigend resultaat uit een zoekopdracht.
edit:
cowgirl, doe eens niet eerder reageren

Als laastste heb ik wel een klein beetje vertrouwen aangaande het kennisniveau van whoami mbt .net.

[ Voor 16% gewijzigd door TeeDee op 13-09-2005 14:04 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• joopst
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
addhandler control.event, addressof eventhandler

success!

ps. zit die vb'ers niet zo te pesten :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door joopst op 13-09-2005 14:02 . Reden: een wijziging aanbrengen ]

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-04 15:39

pjvandesande

GC.Collect(head);

Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dim button As New Button 
button.Text = "Melp" 
button.ID = "button" 
AddHandler button.Click, AddressOf button_Click() 

Sub button_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) 
   ' Click event handler 
End Sub

Klaar.
Groeten doen we niet aan, is zelfs niet gewenst. Zie ook de FAQ.
Wij willen het nivo graag hoog houden door niet als een ik-dump-me-vraag-en-krijg-antwoord naar buiten te treden.
ps. heb er al zo'n 8 uur naar gezocht maar zonder succes hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik had die 8 uur anders besteed, maargoed.

[ Voor 59% gewijzigd door pjvandesande op 13-09-2005 14:11 ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 15:31
1. ASP.NET is geen taal, maar een platform. Als je programmeert mbhv VB.NET moet je kijken naar AddHandler, als je met C# werkt, moet je het doen dmv de constructie die cowgirl al aanhaalde, en ja, dat is basic stuff die je zo in de MSDN vind.

2. Het is niet de bedoeling dat je na een slotje zomaar opnieuw hetzelfde topic heropent.

3. Het is niet de bedoeling dat wij hier alles voor jou uitzoeken, omdat je zelf geen / niet genoeg onderzoek gedaan hebt. Lees even de P&W Quickstart die je vind in onze FAQ.

4. Hoe goed ik asp ken ? Dat doet er niet toe, want het gaat hier over ASP.NET, en ja, dat ken ik toevallig wel redelijk behoorlijk.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.