ik heb een tabel met 3 velden:
Bedrijf -Datum - Onderwerp - Notitie
Voorbeeld inhoud is:
Bedrijf A - 010105 - Onderwerp1 - blablabla
Bedrijf A - 100505 - Onderwerp2 - meer blablabla
Bedrijf B - 110505 - Onderwerp3 - abcabcacb
Bedrijf A - 120505 - Onderwerp4 - blaaatblaat
Bedrijf B - 190605 - Onderwerp5 - klmxyz
Nu wil ik een formulier maken dat per Bedrijf laat zien(in voorbeeld bedrijf B):
Ik weet niet zo heel veel van Access af alleen wat basis dingen. Maar als ik via de wizard probeer moet ik dus een combinatie hebben tussen een tabelvorm en de "Uitgevuld" variant. Eigenlijk wil ik dus de "Uitgevuld" variant icm een tabel. Iemand enig idee hoe ik dit voorelkaar krijg?
Bedrijf -Datum - Onderwerp - Notitie
Voorbeeld inhoud is:
Bedrijf A - 010105 - Onderwerp1 - blablabla
Bedrijf A - 100505 - Onderwerp2 - meer blablabla
Bedrijf B - 110505 - Onderwerp3 - abcabcacb
Bedrijf A - 120505 - Onderwerp4 - blaaatblaat
Bedrijf B - 190605 - Onderwerp5 - klmxyz
Nu wil ik een formulier maken dat per Bedrijf laat zien(in voorbeeld bedrijf B):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| |--------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Datum | Onderwerp | |--------------------------------------------------------------------------------------------------------- | 110505 | Onderwerp3 | | 190605 | Onderwerp5 | ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- | Inhoud notitieveld van het geselecteerde record!!! | | In dit voorbeeld zou hier dan bij selecteren van Onderwerp5: klmxyz | | komen te staan | --------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Ik weet niet zo heel veel van Access af alleen wat basis dingen. Maar als ik via de wizard probeer moet ik dus een combinatie hebben tussen een tabelvorm en de "Uitgevuld" variant. Eigenlijk wil ik dus de "Uitgevuld" variant icm een tabel. Iemand enig idee hoe ik dit voorelkaar krijg?
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...