Toon posts:

laptop beeldprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

De beeld van me laptop doet het niet meer. het werkt wel alleen ik krijg geen beeld heb het ook op een externe monitor geprobeerd, er is iets met me moederbord maar wat is me een raadsel!

Alvast bedankt

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 08:57
Het is mij een raadsel om wat voor machine het nu precies gaat, wat het resultaat van aansluiten aan een externe monitor is en wat je nu precies zelf allemaal hebt geprobeerd om het probleem te tackelen. kortom, duidelijk meer informatie graag.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een toshiba Satellite A . Met externe monitor aansluiten bedoel ik mee een andere monitor aan de laptop aansluiten alsof je het aansluit op een pc. Zelfde aansluiting maar die deed het ook niet toen ik het uit probeerde. Alles werkt wel alleen het beeld niet

Verwijderd

Topicstarter
Toshiba satellite A30

Verwijderd

Doet het beeld het helemaal niet of gaat dit bijv uit nadat de POST is geweest of gaat het misschien pas uit als je in het OS komt?

Idd wat meer info..........

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Als je een externe monitor aansluit moetje wel je laptop instellen dat ie een signaal geeft aan de VGA-out.
Dit doe je doormiddel van het Fn knopje en het icoontje van een beeldschermpje (meestal bovenaan op je laptop tobo)

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Ethefox
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 08:57
Ik begrijp wel wat je bedoelt met het aansluiten van een externe monitor, alleen het resultaat had je niet vermeld. Verder: helemaal geen beeld? Dus ook niet tijdens POST? Dan zou je videokaart wel eens naar z'n grootje kunnen zijn. Of valt het beeld pas weg als Windows opstart, dan kun je heel goed met een driver probleem te maken hebben. En als dat zo is, wat gebeurt er als je in veilige modus start?

Oftewel: meer controleren en vervolgens melden wat je gecontroleerd hebt. Als je verhaal blijft zoals het nu staat dan zeg ik: monitor defect, wegbrengen voor reparatie/vervanging of naar een andere laptop uitkijken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dramamaker,

Ik snap totaal niet wat dit topic in Windows Operating Systems doet eigenlijk? Wat heeft een kapot beeldscherm met Windows Operating Systems te maken? :)

Verder - ik zie dat je nog niet zo lang rondloopt op GoT dus ik wil je graag even wijzen op de regels die wij hier hanteren wat betreft een nieuwe topicstart:
  • Kies altijd een goede topic titel uit - het woord 'probleem' hoort feitelijk niet in je topic titel thuis. Let ook op een forum specifieke policies omtrent dit probleem :)
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk - laat mensen niet gaan gokken naar wat je nou toch eigenlijk wel niet bedoelde - daar schieten wij en jij zelf niets mee op.
  • Geef aan wat je zelf al gedaan en geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je al eens op gezocht en wat kwam je toen tegen? Wat lukte er niet aan die gevonden oplossingen?
Ik ga dit topic sluiten omdat het niet in Windows Operating Systems thuis hoort, en omdat ik niet zie hoe dit topic ooit tot een zinvol topic kan uitlopen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.