Toon posts:

Veemde GOT-site

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit kreeg ik te zien nadat ik met GOT in me browser op "vernieuwen" drukte.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/Remcoabee/huh.jpg

Heb ook wel eens andere sites ervoorgehad op deze manier.

Verwijderd

:?:?:?:? over vreemd gesproken :?:?:?:?

Verwijderd

hmmm

Verwijderd

Joah, ik heb met me scrollmuis een probleempje met tweakers.net en gathering.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg net ook fortunecity :+
Ik weet 't als je een window open hebt, kan je zo een andere url intikken zodat je dit plaatje krijgt, maar dat heb ik NIET gedaan, alleen maar vernieuwen.

Kan 't een DNS-probleem zijn ofsow :? zie de laatste tijd ook veel 404's bij got.
(ownee, niet op doorgaan, daarvoor staat ie hier verkeerd)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat het te maken heeft met User icons.. beveiligd tegen doorlinken ofzow.. en jouw browser geeft een bug dat ie geeb rood kruisje laat zien maar de betreffende pagina :?

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat ik af en toe heb is dat IE vraagt of ik / wil downloaden van tweakers.net als ik op tweakers.net wil komen :? Gaat weer weg als ik geen proxy-server aangeef. Maar hij werkt 90% van de tijd wel als ik wel mijn proxy-server gebruik. (chello proxy btw)

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Op maandag 15 januari 2001 23:27 schreef Rembo het volgende:
Kreeg net ook fortunecity :+
Ik weet 't als je een window open hebt, kan je zo een andere url intikken zodat je dit plaatje krijgt, maar dat heb ik NIET gedaan, alleen maar vernieuwen.

Kan 't een DNS-probleem zijn ofsow :? zie de laatste tijd ook veel 404's bij got.
(ownee, niet op doorgaan, daarvoor staat ie hier verkeerd)
Denk dat het te maken heeft met je provider!.. die cached mischien een beetje fout! :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Ja heb ik ook wel eens gehad, maar toen met me dronken hoofd drukte ik refresh en toen kreeg ik de normale site :( had eerst shot moeten maken natuurlijk :)

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Brakke proxy server ofzo denk ik... :?

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
volgens mij is dit gewoon een dikke bug in IE5.5 (iig bij mij)

want als ik op mijn andere computer IE opstart gaat ie naar de startpagina > www.chello.nl

als ik dan www.tweakers.net intyp in de taakbalk kom ik op www.chello.net
dit gebeurt soms zomaar.
ik weet ook niet waar het aan ligt, maar ik krijg dit maar op een pc, en dat is niet de snelste dus zoek ik ook niet uit of het echt een bug is 8-)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm, denk dat het aan een verkeerd ingestelde proxy ligt...

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Neem Mozilla... nergens last van en chrasht nooit (ie4 wil niet meer starten :))

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
Brakke proxy server ofzo denk ik...
Doet ie zonder proxy, met proxy maakt niks uit.
als ik dan www.tweakers.net intyp in de taakbalk kom ik op www.chello.net
dit gebeurt soms zomaar.
Heb ik ook wel eens gehad, maar dan andere domeinnamen
Neem Mozilla... nergens last van en chrasht nooit
heb de vorige versie eens geprobeerd, start zo lekker langzaam op :( mischien is 0.7 beter :?

Wat me opvalt, is dat het vooral laat op de avond gebeurt, dus als het wat drukker is op het netwerk. icq kan dan ook niet altijd connecten.

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 23:16 schreef Rembo het volgende:
Dit kreeg ik te zien nadat ik met GOT in me browser op "vernieuwen" drukte.

[afbeelding]

Heb ook wel eens andere sites ervoorgehad op deze manier.
wat is het adres van deze site dan??
ik bedoel, wie heeft er nou zo'n site in z'n signature staan ¿?

Verwijderd

Op maandag 15 januari 2001 23:23 schreef Naplion het volgende:
Joah, ik heb met me scrollmuis een probleempje met tweakers.net en gathering.. :?
Heel veel hebben dat, in elk geval de wat oudere logitech drivers, nieuwe drivers proberen of gewoon bij opties van je scrollmouse "alleen office97 compatible scroll gebruiken" werkt prima, overal eigenlijk

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook wel gehad... maar alleen on IE55 onder IE501 gaat alles gewoon goed, dus het ligt volgens mij aan je browser.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, maar het deed zich alleen voor als ik onder Netscape met de upc proxy aan surfde. Zonder proxy niet, en ook met proxy/zonder proxy in ie niet.
Pagina: 1