Dit kreeg ik te zien nadat ik met GOT in me browser op "vernieuwen" drukte.

Heb ook wel eens andere sites ervoorgehad op deze manier.

Denk dat het te maken heeft met je provider!.. die cached mischien een beetje fout!Op maandag 15 januari 2001 23:27 schreef Rembo het volgende:
Kreeg net ook fortunecity
Ik weet 't als je een window open hebt, kan je zo een andere url intikken zodat je dit plaatje krijgt, maar dat heb ik NIET gedaan, alleen maar vernieuwen.
Kan 't een DNS-probleem zijn ofsowzie de laatste tijd ook veel 404's bij got.
(ownee, niet op doorgaan, daarvoor staat ie hier verkeerd)
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
By each crime and every kindness, we birth our future
Doet ie zonder proxy, met proxy maakt niks uit.Brakke proxy server ofzo denk ik...
Heb ik ook wel eens gehad, maar dan andere domeinnamen
heb de vorige versie eens geprobeerd, start zo lekker langzaam opNeem Mozilla... nergens last van en chrasht nooit
Verwijderd
wat is het adres van deze site dan??Op maandag 15 januari 2001 23:16 schreef Rembo het volgende:
Dit kreeg ik te zien nadat ik met GOT in me browser op "vernieuwen" drukte.
[afbeelding]
Verwijderd
Heel veel hebben dat, in elk geval de wat oudere logitech drivers, nieuwe drivers proberen of gewoon bij opties van je scrollmouse "alleen office97 compatible scroll gebruiken" werkt prima, overal eigenlijkOp maandag 15 januari 2001 23:23 schreef Naplion het volgende:
Joah, ik heb met me scrollmuis een probleempje met tweakers.net en gathering..
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq