Toon posts:

[BF2]Golvend terrein met 9800pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
klinkt misschien heel vaag, maar als ik bf speel heb ik last van "golvend terrein" (de wanden van bergen en wegen als ik er langloop).
in de verte zie ik een dip en als ik dichterbij kom trekt het zich voor mijn ogen weer recht :? .

ik snap er niks van.

specs : nforce 2 MB, 1024ram, athlon 3200, ati 9800pro ( ja, de laatste ATI-drivers)

wie kan me een oplossing aandragen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 11:12 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je dit ook met andere spellen :?
En welke drivers gebruik je :? Misschien even downgraden of upgraden :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
nee heb ik niet in andere spellen, en heb het al die tijd gehad

• Outerspace

Outerspace

Misschien is BF niet goed geconfigureerd :?
Ik denk dat je view distance een beetje te ver staat ingesteld :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
dat zou toch niet uitmogenmaken???

• Outerspace

Outerspace

Ik krijg toch wel die gedachte als ik dit lees:
in de verte zie ik een dip en als ik dichterbij kom trekt het zich voor mijn ogen weer recht
Wat gebeurt er als je een reinstall doet van BF2?

Verwijderd

Topicstarter
btw als ik de terrain instellingen op high zet is het wel goed.... ik snap er niks meer van (zou in medium soepeler moeten werken).

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 11:17:
btw als ik de terrain instellingen op high zet is het wel goed.... ik snap er niks meer van (zou in medium soepeler moeten werken).
soepeler wel ja omdat de graphics wordt verlaagd :)
Is gewoon logisch ;)

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem als ik bij bergen (heuvels) in de buurt kom trekt de onderkant van krom naar recht.
Echt heel maf.

We gaan hier geen topics kapen he ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 13-09-2005 17:56 ]

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:39

Clush

Do as I say...

volgens mij is wat hier beschreven wordt normaal... de detailed textures heb je alleen in de directe omgeving, en verder op heb je simpeler textures op minder polygonen, hierdoor kan het lijken alsof het terrein vervormt. als je de instellingen op high zet wordt de afstand tot waar je deailed texures heb drastich vergroot, waardoor je minder last van dit 'probleem' zult hebben (probleem tussen haakjes, omdat je zelf maar moet beslissen hoe erg je het vindt).

kortom, BF2 doet dit expres om snelheid te winnen... als dat je niet bevalt kun je de grafische instellingen verhogen (je zou bijvoorbeeld op een lagere resolutie kunnen gaan spelen, maar dan wel op high-detail)

... not as I do.

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 10:28
Dit ligt aan BF2, niet aan je VGA kaart of drivers. Ik vindt het zelf niet zo hinderlijk, maar als jij dat wel vindt klooi dan wat met je video-instellingen tot het speelbaar is zonder golvend terrein.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt mensen..
ik had het kunnen weten :)
Pagina: 1