[XP] Sommige Windows sneltoetsen werken niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 20:20
Laptop:
Fujistu Siemens Lifebook C-1020

Probleem:
Sommige (standaard Windows) sneltoetsen werken niet.

Naar bureaublad gaan werkt het wel. (windows+D)
Maar de windows verkenner openen gaat het niet. (windows+E)

Ik heb overal gezocht:

- Hulp en Ondersteuning (in XP dus):
-- Het ging over plaktoetsen, zelfs in/uitgeschakeld, werkt de sneltoets het niet.

- Knowledge Base (Microsoft Internet)
-- Het ging vooral over Office, niet over XP.
-- Zelfs als over XP ging, ging het vooral over hoe je kunt gebruiken en zelf meer sneltoetsen instellen

- Fujistu Siemens
-- Geen drivers of oplossingen voor dat probleem

- Google
-- De meeste reacties gingen vooral over de lijsten met beschikbare sneltoetsen (zowel standaard als niet standaard), besturingssysteem Windows, niet gericht op problemen met sneltoetsen.

- Zelf gedaan
-- Toetsenbod opnieuw geinstalleerd (niets)
-- Stuurprogramma bijwerken optie gebruikt (niets)
-- Windowsupdate (niets)
-- Bepaalde software opnieuw geinstalleerd (Swiftbutton, Touchpad) (niets)

Wat kan ik nog meer doen? Het is wel een kleine, maar irritante probleempje dat ik niet maar kan oplossen.... |:( |:( |:(

Verwijderd

Ik pas in ieder geval de titel een beetje aan, het ziet er zo vreemd uit zo :)

• Silver7
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:49:
Ik pas in ieder geval de titel een beetje aan, het ziet er zo vreemd uit zo :)
Alvast bedankt, maar ik hoopte op reacties die oplossingen/ideeen hadden...

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:44

_Ernst_

Mark It Zero!

Misschien kan je laptop toetsenbord die bepaalde toets combinatie niet aan? Ik weet van mijn laptop dat als ik de w, e en ik meen de k tegelijk in druk in een tekstveld, hij het menutje opend wat je krijgt als je rechtsklikt (htf heet dat ook al weer?). Ik dacht dat dat misschien lag aan de compactheid van het toetsenbord en dat er dan een paar toetsen met elkaar in de knoop komen. Misschien dat dat bij jou het geval is met de windows + e knop?

Misschien praat ik nu onzin, maar moest hier ineens aan denken :)

Last.fm

Verwijderd

Met sommige laptops is het mogelijk dat je eerst een hotkey programma installeert voordat je die Windows toets kan gebruiken, draait er toevallig dat hotkey programma op jou pc?

• Silver7
_Ernst_ schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:51:
Misschien kan je laptop toetsenbord die bepaalde toets combinatie niet aan? Ik weet van mijn laptop dat als ik de w, e en ik meen de k tegelijk in druk in een tekstveld, hij het menutje opend wat je krijgt als je rechtsklikt (htf heet dat ook al weer?). Ik dacht dat dat misschien lag aan de compactheid van het toetsenbord en dat er dan een paar toetsen met elkaar in de knoop komen. Misschien dat dat bij jou het geval is met de windows + e knop?

Misschien praat ik nu onzin, maar moest hier ineens aan denken :)
- Hmmm... ik ga maar eens uitproberen.. Tja.. maar het is gewoon standaard sneltoets, het hoort gewoon bij de compactheid van xp en niet van laptop.
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 08:39:
Met sommige laptops is het mogelijk dat je eerst een hotkey programma installeert voordat je die Windows toets kan gebruiken, draait er toevallig dat hotkey programma op jou pc?
Geen hotkey-programma geinstalleerd (ik heb zelfs swiftbuttons, touchpad verwijderd en nog steeds niet die sneltoetsen kunnen gebruiken, het gaat echter vooral om windows+e)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

_Ernst_ schreef op woensdag 14 september 2005 @ 23:51:menutje opent wat je krijgt als je rechtsklikt (htf heet dat ook al weer?)
Context-afhankelijk menu ;)

Maar het zou idd kunnen zijn dat je toetsenbordchipshizzle het niet leuk vindt dat je juist díe 2 toetsen tegelijk indrukt...

Had ik ook in battlefield in n vliegtuig, als ik W deed (=gas) kon ik niet strafen en rollen tegelijk (ok, is 3 toetsen, maar dan nog...)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1