Hallo , ik wil graag weten of het zin heeft om een upgrade te doen van een Leadtek Geforce 4 TI4200 naar een Geforce 6600GT.Op zich natuurlijk wel , maar ik wil eigenlijk mijn mobo ( ausu a7V333) en 333Mhz ddr geheugen (512Mb) en AMD XP1800+ (1533Mhz)niet upgraden.
Dus alleen de videokaart.
2e optie voor videokaart zou zijn :Radeon X800XT-PE , maar mijn eigen voorkeur gaat uit naar Geforce.
Op dit moment kan ik al een aantal spellen niet meer spelen zoals battlefield 2 , omdat enkele functies die in het spel nodig zijn niet ondersteund worden door de geforce 4.
Klopt het dat de videokaart , een goeie zoals de 6600GT , een aantal berekeningen van de processor overneemt , zodat mijn XP1800+ toch nog zal voldoen bij deze spellen?
Ik hoop dat jullie mij (als leek) een aantal tips kunnen geven.
PS:Het moederbord kan max tot AGP 4x .
Dus alleen de videokaart.
2e optie voor videokaart zou zijn :Radeon X800XT-PE , maar mijn eigen voorkeur gaat uit naar Geforce.
Op dit moment kan ik al een aantal spellen niet meer spelen zoals battlefield 2 , omdat enkele functies die in het spel nodig zijn niet ondersteund worden door de geforce 4.
Klopt het dat de videokaart , een goeie zoals de 6600GT , een aantal berekeningen van de processor overneemt , zodat mijn XP1800+ toch nog zal voldoen bij deze spellen?
Ik hoop dat jullie mij (als leek) een aantal tips kunnen geven.
PS:Het moederbord kan max tot AGP 4x .
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2005 08:09 ]