Toon posts:

Acer AL1716s lcd, beeld gaat naar onder bij auto config.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de zaak bij ons hebben we sinds kort nieuwe lcd monitoren. bij het aansluiten en aanzetten van de monitor gaat de monitor zichzelf "goed stellen" (auto config) en dan zet hij het beeld niet goed neer.de V position zet hij op nul en die zou rond de 50 moeten staan want bij nul ben je dus gewoon een centimeter of 2 kwijt aan de onderkant van je beeld en bovenin heb je dan een zwarte balk. 8)7
nu kan je die wel handmatig weer instellen maar bij herstart van de pc , gaat de monitor weer terug naar de verkeerde instelling. het al alle resolutie's uitgeprobeerd en ook 60hz, 75hz enz, display drivers vernieuwd, andere kabels. het gekke is nu dat het bij de ene pc wel zo is en bij de andere niet? sluit is dus die monitor op een andere pc aan heb ik er geen problemen mee? en het is ook bij minstens 3 monitoren zo op die bewuste pc's.
Ik kom er niet aan uit hoe dit nu kan. ;(
Acer gebeld en die konden mij ook niet helpen, hadden er nog nooit van gehoord.
leverancier gebeld, die stak het op de drivers voor de monitor, die moesten geinstalleerd zijn, alleen zijn er geen drivers van die monitor en worden dus ook niet meegeleverd op de cdrom.
iemand een idee voor dit 'rare' probleem. _/-\o_