[laptop] antiek installeervraagstuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Zoals ik al eens eerder had gepost heb ik een HP Omnibook 5500 ooit eens gekregen, en laatst onder mijn nachtkastje vandaan gepeuterd, en welja \o/ hij werkte. Zelfs nog beter dan ik verwacht had.

Specs:
HP Omnibook 5500
1 Gb HD, Toshiba formfactor
16 Mb ram (uitbreidbaar tot 64)
100 Mhz processor
Floppydrive, ook extern aan te sluiten
Geen USB
Geen CD-ROM
Infrarood werkt, maar niet ondersteunt atm.
2 PCMCIA sloten, niet herkend atm
1 PCMCIA nic, 10/100, met drivers (wordt niet herkend, zie slot)
Onboard geluid.

Windows 98, status: gaar en traag.

Harde schijf zit ongeveer voor 40% / 50% vol als ik het me kan herinneren.

De doelstelling:

Ik wil deze HP voor twee dingen gaan gebruiken: 1) IRC 2) MP3's afspelen.
Ik wil op deze flaptop wel Linux installeren, daar ik denk dat het efficiënt is, sneller dan Windows (gezien hetgeen er op kan: 95, 98, daar houdt het op)...en ook beter met netwerkverbindingen.
Mijn vriend draait zelf Gentoo op een snellere flaptop en zal mij dmv. boeken helpen met de installatie (mits hij achter de soort linux staat, tho :P )

Wat hebben we geprobeerd:

- netwerkkaart ingestoken, werd niet herkend. PCMCIA sloten werden helemaal niet herkend.
- netwerkkaart wordt in laptop van mijn vriend prima herkend.
- had het gewerkt, de drivers van cd op floppy gezet en uitgelezen
- dan nog, zou de driverinstallatie naar de Windows 98 cd vragen en had ik nog steeds een probleem daar ik geen cdromdrive heb.

- harddisk eruit gehaald en getracht in laptop van vriend te zetten (tis een Thinkpad geloof ik). hd paste niet, connector was anders.
- idee om via mijn of vriends telefoon (t630 of k750i) software via infrarood er op te zetten. helaas werkt de infrarood onder windows 98 niet.

- we hebben geen infrarood verbinding
- geen netwerkverbindng want de netwerkkaart wordt niet herkend omdat het pcmcia slot niet herkend wordt
- geen usb of firewire (haha) aansluiting
- wel een diskettedrive
- een Ericsson t630 en k750i met infrarood
- ... en bluetooth maar de laptop heeft geen USB poort noch van zichzelf bluetooth (haha)

Het liefste zou ik er een bootfloppy in douwen en lekker formatteren, er staat niks van mij op dat ding. Maar dan zit ik met een lege harddisk en hooguit DOS erop.
Linux installeren vanaf 1000 diskettes lijkt me geen tof plan en ook netwerk zal onder DOS niet echt jofel van de grond komen.

Wie kan er een overbrengingsmiddel verzinnen waardoor ik een simpel lichtdraaiend linuxje met desktop erop kan zetten? Ik ben ten einde raad eigenlijk.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Een adapterkabel ergens lenen die de laptopharddisk aansluit op een IDE kabel.. Vervolgens bestanden via de vaste PC overpompen, opstarten van diskette en installatie starten. Meest simpele :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee waar ik een verloopkabel kan opduikelen. Als ik het precieze merk van de harddisk uitvogel (weer ff losschroeven) dan kan ik het wel eens op wat plaatsen navragen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ze zijn nieuw te koop voor tientje:
pricewatch: Verloopsetje voor inbouw laptopharddisk in PC (IDE-verloopkabel en bracket)

Tweede hands of ergens lenen is idd even zoeken :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charlie932
  • Laatst online: 15:03
Je kan ook met een seriële of parallele kabel een directe verbinding maken met bv een programma als norton commander of Fastlynx. Ook dan kan je de installatie bestanden vanaf een andere pc heel makkelijk op de laptop krijgen. Kan uitstekend onder dos.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:16
Probeer de netwerk-bootdisk van Bart PE

Heeft mij in het verleden al diverse keren geholpen.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb hier wel een parallelle (printer)kabel; daar hangt nu mijn printer aan, maar die kan ik er inderdaad insteken.
Norton Commander volg ik wel, ik heb hier Windows/Total Commander.

Dat laatste ga ik eens uitzoeken. :)
Die kabel kopen lijkt me een kleine moeite, maar dan toch, weer een tientje uitgeven :P - die netwerkkaart kostte me ook al aardig wat (maargoed, in een échte laptop / voor de verkoop later is ie weer handig).

Die netwerk bootdisk ziet er inderdaad interessant uit, alleen ik vraag me af of hij onder DOS mijn PCMCIA kaart zal zien (daar zijn geen specifieke pcmcia drivers voor maar wel Realtek drivers, heb ik erbij gedownload). omdat de pcmcia sloten onder windows niet herkend worden. Tricky, maargoed. Er is niks tegen op gewoon eens proberen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Dark Blue op 13-09-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:59
En in dat geval zou ik er toch Windows 95 op gooien. Win98 op een P100 met 16MB is niet leuk :)
Ik heb zelf 7 jaar gewerkt met een P100 laptopje met 16 MB geheugen. Na 7 jaar stond nog steeds de originele Win95 install er op.

Als je nog interesse hebt in de DIMM's die er in zaten (hij ligt intussen in de container), die mag je zo hebben (maar dat kan via mail).

En met een parallelle kabel of nullmodemkabel kun je best de installatiemap van Win95 overpompen. Duurt even, maar dan heb je ook wat. Maar zo'n verloopje van 40 polig IDE naar 2,5"-IDE is de beste optie.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er Win95 opzetten, dan presteert die laptop nog best aardig.
Het is een een fabeltje dat Linux altijd soepel draait op oude meuk, ook linux heeft om het met X (grafische shell) te draaien zeker meer nodig dan die karige 16MB die de laptop heeft.
Gewoon WIN95 erop met een IRC client, en DOS om een DOS-MP3 player te draaien, want dit wordt IMHO geen succes als dit ook nog onder WIN95 moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 10:59
Nah, Winamp 2.xx onder Win95 is best te doen op die machine. Dat was op het laatst ook nog het doel van mijn laptopje.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik vind al jullie hulp geweldig :D
En dreamscape, ik heb je even op msn toegevoegd voor die DIMMetjes, ik wilde er op de HCC achteraan gaan, maar gelijk passende dimmetjes zonder 3 uur zoeken zijn natuurlijk nooit weg 8)

Zei iemand 'oude versie van winamp' ?
http://www.oldversion.com/program.php?n=winamp
Ik denk dat ik er hier een vandaan pluk.
Hoewel het onder DOS ook kan - maar of dat echt zoveel sneller gaat en dan nog wel in Windows te sturen, weet ik niet.

[ Voor 37% gewijzigd door Dark Blue op 13-09-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Debian heeft een netwerk installatie diskette.
Je start met de diskette, hij laadt de onderdelen, hopelijk ook de pcmcia netwerkkaart, en je kan dan de rest downloaden.
Hier vind je de link naar de diskette installatie.
Succes.

There could be only one, too bad it wasn't me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 07:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:33:
Ik zou er Win95 opzetten, dan presteert die laptop nog best aardig.
Het is een een fabeltje dat Linux altijd soepel draait op oude meuk, ook linux heeft om het met X (grafische shell) te draaien zeker meer nodig dan die karige 16MB die de laptop heeft.
Gewoon WIN95 erop met een IRC client, en DOS om een DOS-MP3 player te draaien, want dit wordt IMHO geen succes als dit ook nog onder WIN95 moet gebeuren.
Wie heeft het over X, dat heb je helemaal niet nodig namelijk.
IRC Client: irssi, BitchX.
MP3 speler: Music Player Daemon & ncmpc, mpg321 & playmp3list

Dit spul draait allemaal op de command-line.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-09-2005 12:13 . Reden: gmpc --> ncmpc ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Debian... even kijken of dat jofel is voor mijn systeemspecs.

Ik ben an sich niet zo tuk van Windows 95, maar Linux heb ik ook nog nooit echt 'in de vingers' gehad dus het blijft een twijfelgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Allereerst zou ik je BIOS-instellingen eens nakijken, het zou me niks verbazen als het uitbreidingsslot voor PCMCIA-kaarten gewoon uit staat. Staat dat ding wel aan: dan zit het hem waarschijnlijk in het type PCMCIA kaart dat je lappie kan ondersteunen. Check de site van HP maar even, en check dan het type van je eigen kaartje. Het past wel, maar het werkt niet. Dus ik denk dat daar je probleem zit :)

heb je eenmaal een goed werkende PCMCIA NIC, dan wordt de rest kinderspel: booten met een floppydrive met netwerkmogelijkheden. (Bootdisk.com heeft ze liggen geloof ik :) ), 2e partitie aanmaken, linux overtrekken naar de 2e partitie en installeren op de 1e. Vervolgens de 2e wegmikken en je HDD weer extenden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
Mijn zuster had er ook zo eentje op de kop getikt en ik kon het natuurlijk weer oplossen.

Gelukkig had ik nog een CD Drive liggen die op een parallelle kabel werkt. Moet je wel met je floppy vanop een speciale bootdisk starten, maar hij is nu mooi geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
The_Eagle schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 09:47:
Allereerst zou ik je BIOS-instellingen eens nakijken, het zou me niks verbazen als het uitbreidingsslot voor PCMCIA-kaarten gewoon uit staat. Staat dat ding wel aan: dan zit het hem waarschijnlijk in het type PCMCIA kaart dat je lappie kan ondersteunen. Check de site van HP maar even, en check dan het type van je eigen kaartje. Het past wel, maar het werkt niet. Dus ik denk dat daar je probleem zit :)

heb je eenmaal een goed werkende PCMCIA NIC, dan wordt de rest kinderspel: booten met een floppydrive met netwerkmogelijkheden. (Bootdisk.com heeft ze liggen geloof ik :) ), 2e partitie aanmaken, linux overtrekken naar de 2e partitie en installeren op de 1e. Vervolgens de 2e wegmikken en je HDD weer extenden :)
Zo omlachtig is ook weer niet nodig :).
Drie floppy's schrijven met de images van http://ftp.nl.debian.org/...86/current/images/floppy/.
root.img, boot.img en net-drivers.img. Deze kunnen onder Windows geschreven worden met rawwrite2, verkrijgbaar bij Debian.

Daarna opstarten van de boot floppy en die vraagt weer om de root floppy. Ik geloof dat er daarna vanzelf wel wordt gevraagd om de net-drivers floppy te plaatsen. Misschien dat je wel vantevoren even moet uitzoeken welke module benodigd is om te netwerkkaart aan de praat te krijgen. Zoeken op google met "<typenummer> linux" helpt vaak wel om een site te vinden :).

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-09-2005 10:01 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

is 100 uberhaupt snel genoeg voor mp3? en is de geluidskwaliteit van de interne geluidskaart goed?

[ Voor 45% gewijzigd door Pixal op 13-09-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Pixal schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 10:58:
is 100 uberhaupt snel genoeg voor mp3? en is de geluidskwaliteit van de interne geluidskaart goed?
Processorkracht is geen probleem. In de MPD Forums zijn mensen die mpd vlekkeloos zien werken op een P75. Wat meer geheugen (met 16mb krijg je wel last van swapping) is geen overbodige luxe. Zie vooral die laatste reactie, als je er niet teveel naast doet, is het goed te doen. Een standaard irssi of bitchx client zal denk ik niet bedoeld worden met 'hardware-hungry'.

Tja, of de geluidskwaliteit goed (genoeg) is, is natuurlijk punt 2. Daar kan alleen Dark Blue over oordelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

En wat als er mp3s langskomen met 320kbit, is dat dan zwaarder of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook een gratis mp3 player welke draait onder dos genaamd DAMP. Te downloaden op http://www.damp-mp3.co.uk/

DAMP is a free MP3 music player for DOS, which not only allows the playback of MP3 files, but also the visualisation of the audio through responsive image manipulation. Not just "here's a pretty pattern", but images that respond to the audio in order to create a richer, more fulfilling experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hey geinig, ik heb ook zo'n bak gehad, en linux op gedraaid. :)
Ik had (en heb nog steeds) een dock voor dat ding met scsi erop,
dus scsi cd eraan gehangen.

De laptop is dood, dock heb ik nog, als je interresse hebt, issie voor jou.
Kunnen extra isa en pci kaarten in, en heeft dus scsi.....
http://compuvest.us/xml/images/254000141-01.jpg
meer info:
http://www.compuvest.us/P...ID=97&CategoryCode=SYS_DS

[ Voor 13% gewijzigd door u_nix_we_all op 13-09-2005 14:18 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Ik heb ooit een libretto100 geinstalleerd met een cdrom speler (dat ding is kleiner dan een cd), nadat ik een win98 install floppy disk had getweakerd met een extra optie om eerst de speciale SCSI-over-LPT driver te laden.

Verder... is er een speciale opstart mogelijkheid in veel linux bootfloppies dat die eerst speciaal PCMCIA opstarten voordat ze verder gaan. Want een PCMCIA netwerkkaart en/of cd-rom speler moet te gebruiken zijn via die port om bijv. een Net-Install te doen.
Zoals bij CentOS (http://www.centos.org/) kan je een floppy gebruiken die net genoeg bij zich heeft om de basis dingen aan te sturen ivm installatie.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
u_nix_we_all schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
Hey geinig, ik heb ook zo'n bak gehad, en linux op gedraaid. :)
Ik had (en heb nog steeds) een dock voor dat ding met scsi erop,
dus scsi cd eraan gehangen.

De laptop is dood, dock heb ik nog, als je interresse hebt, issie voor jou.
Kunnen extra isa en pci kaarten in, en heeft dus scsi.....
http://compuvest.us/xml/images/254000141-01.jpg
meer info:
http://www.compuvest.us/P...ID=97&CategoryCode=SYS_DS
\o/ Dat hij SCSI heeft wist ik al van het dockingstation, en mijn vriend heeft CDromstations te over die SCSI hebben, dus van mij mag je m op sturen... tenzij je dicht geboeg bij Enschede woont ofkors. Verzendkosten kunnen we delen, zie maar, ik wil hem wel graag hebben!

Als ik dan ook nog het geheugen van Dreamscape kan overnemen, zou ik een gelukkig Blue'tje zijn :P (for what it's worth)

Ik ga nu even die 3 diskettes proberen die me werden aangeraden (die boot / root / netwerkdiskette) maar als ik een dockingstation heb kan ik debian or whatsoever van cdrom installeren :D (waarom moeilijk doen als t makkelijk kan: ik klooi graag :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Dark Blue schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 16:12:
[...]

\o/ Dat hij SCSI heeft wist ik al van het dockingstation, en mijn vriend heeft CDromstations te over die SCSI hebben, dus van mij mag je m op sturen... tenzij je dicht geboeg bij Enschede woont ofkors. Verzendkosten kunnen we delen, zie maar, ik wil hem wel graag hebben!
Hij is niet echt klein, 45 x 45 x 10 cm, en ik woon niet in de buurt (hilversum).
Ik heb ff bij tnt.nl rondgeklikt, en tarief voor verzending is dan ~ 22,35 euro ex btw.

edit:
: ups standaard komt rond 10 euro ex zo te zien

edit Gewoon tpg is nog goedkoper.... 7,25 en misschien kan ik die gewoon
ongefrankeerd (kosten voor rekening ontvanger) versturen ?

Maar ik sta niet echt te spingen om mee te betalen aan de verzending eigenlijk 8)
Als ik dan ook nog het geheugen van Dreamscape kan overnemen, zou ik een gelukkig Blue'tje zijn :P (for what it's worth)
16 MB is geen pretje, extra memory is idd aan te bevelen, ik had destijds 32 MB (en een 133 MHz cpu), en toch kde draaien.
Ik ga nu even die 3 diskettes proberen die me werden aangeraden (die boot / root / netwerkdiskette) maar als ik een dockingstation heb kan ik debian or whatsoever van cdrom installeren :D (waarom moeilijk doen als t makkelijk kan: ik klooi graag :D )
[/q]
Er stond me iets bij van een extra diskette met modules/drivers. Daarmee zou je dan je pcmcia
modules enzo kunnen laden....

[ Voor 11% gewijzigd door u_nix_we_all op 13-09-2005 17:29 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik kom binnenkort naar Amersfoort, ik zou het geen probleem vinden om even door te reizen naar Hilversum station, in het weekend that is.

Nou... ben nu met die boot / root / driver diskette aan de slag geweest, de boot ging goed; de root kon hij maar half kopiëren omdat hij minimaal 22 mb geheugen nodig had :X :P en de driverdisk vond hij de drivers van de pcmcia kaart niet op.
Die heb ik nu van de cdrom af op cd gezet, maar ze zijn voor Redhat 6.2 en 7.0 en ik zit nu Debian te installen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shazam0
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-04-2021
weet je zeker dat je netwerkkaart geen cardbus is? Die werken nml niet goed in oude notebooks is mijn ervaring.

shazam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Eehh jaa..... :X het is een Cardbus. Geschikt voor slot type II of III.

* Dark Blue trekt domme kop. "was dit een slechte keuze?" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Dark Blue schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 19:00:
Eehh jaa..... :X het is een Cardbus. Geschikt voor slot type II of III.

* Dark Blue trekt domme kop. "was dit een slechte keuze?" :X
Nee volgens mij is een 5500 gelijk aan de 5700 m.u.v. het scherm , en hier
http://www.hyper-linux.org/HP-HOWTO/mirror/html/ob5700.html staat
dat dat 32-bit is. sowieso een informatief linkje.

En over het docking station, meel me maar ff voor address enzo op
j4p13j0 (at) gmail (dot) com

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Dat is een heersende link! Wauw :D Ik bedoel, laat ik die stappen even uit gaan voeren :P
wat me vanavond allemaal lukte was praktisch 0,0. :D

Met die dockingstation kan ik er ook gewoon een gebrande CD aan hangen via SCSI,... en dan zou ik het voor elkaar hebben. *D (hope so). Ga er zsm mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hiephoi! Een update :D

Ten eerste: gisteravond heb ik infrarood (wat onder win98se werkte) verbonden met de infraroodpoort op mijn vriends laptop. Via zijn cdromspeler naar mijn bak hebben we toen Windows98se, de belangrijkste installatiemappen, overgekopieerd.
Ik weet dat het traag zal zijn, en het geheugen wat dreamscape me kan bieden zal niet helpen want het is het zelfde als wat ik er al in heb zitten, max. 2 bankjes, beide gevuld met 8 mb;

Maar, na een uur of drie stonden zowel de installatiemappen als de extra driversmap op mijn machine! Ik heb vanochtend de padnamen even veranderd naar namen die ik wel vanuit DOS kan bereiken... en vanavond: gaan ermee! :) Een nieuwe, cleane en simpele windows 98 install dus.

Ik wil nog een site opzoeken waarop staat tot in hoeverre ik hem kan strippen, services uitzetten enzo, al vrees ik dat er bij win89se niet zoveel te strippen valt.

Maar nu!

Ik heb viavia een adapter aangeboden gekregen met de volgende specs:

IBM laptop adapter model AA19210
Output 40W max 20V/2A en 10V/3.38A

De adapter die ik eigenlijk moet hebben is deze:
http://www.sparepartsware...P,Laptop,Part,ACE15R.aspx
AC-E15/R (AC-E15R) 12 VOLT 72 WATT AC ADAPTER

Daar ik niet zoveel van electronica op zich weet wat wel en wat niet kan, ... wil ik weten of ik deze adapter aan kan sluiten, of dat ik dat maar beter níet kan doen? Zo niet dan neem ik hem niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Windows 98 strippen: kijk hier eens naar: http://www.litepc.com/98lite.html

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
DB, bij dat docking station zit een originele HP voeding, die ook los (zonder docking station)
te gebruiken is. Type HP F1140A. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
u_nix_we_all schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:34:
DB, bij dat docking station zit een originele HP voeding, die ook los (zonder docking station)
te gebruiken is. Type HP F1140A. :+
Oh, da's helemaal wunderschön! :)
Ik moet dat ding echt eerdaags eens komen ophalen.
Ik werk nu namelijk met een zelf gesoldeerde computervoeding met harde schijf voor de ballast eraan. Niet jofel en wat kortsluitingsgevoelig.
Great!!!!!!!!!! Die zocht ik :) Had het ooit al eens voor XP gezien maar vond het voor mijn bakken niet zo nodig. Voor deze ga ik het echt proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 18:37

BHQ

98lite valt best tegen op zo'n oude machine. Ik zou gewoon 95 doen of linux, dus :)
Pagina: 1