Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Er zit toch een reset knopje aan de zijkant? Dat kun je met je pen indrukken, dan krijg je geen harde reset maar gewoon. en beter kun je een versie TomTom nemen die je op de sdcard kunt installen, die pakt zichzelf bij elke start weer op.
Lost het probleem nog niet op, maar misschien moet je een andere CE versie installeren die nieuwer is of het probleem goed uitzoeken.
Via de FAQ bijvoorbeeld,,,,,,,,, FAQ & Policy - Gadget Talk
Lost het probleem nog niet op, maar misschien moet je een andere CE versie installeren die nieuwer is of het probleem goed uitzoeken.
Via de FAQ bijvoorbeeld,,,,,,,,, FAQ & Policy - Gadget Talk
[ Voor 13% gewijzigd door Gem1e op 12-09-2005 22:24 ]
Verwijderd
Accu eruit en alles eraf? Dan is er denk ik iets mis met je backup-batterij. Je zou eens kunnen kijken hoe vol die nog is. Werkt hij na die paar uur als hij niet meer aan gaat ook niet op de netvoeding of na een soft reset gedaan te hebben?
Ik heb hem bv vanmiddag op mijn werk weer geinstalleerd met Tom Tom etc. Daarna tijdje gebruikt in mijn auto, geen probleem. Daarna uit mijn auto gehaald en ergens op tafel neergelegd voor een paar uur.
dan wil ik hem net weer aanzetten en gebeurd er helemaal niets, geen lichtje nix. Ook op netstroom niet. Heb weer op alle knoppen gedrukt die erop zitten zonder resultaat.
Dan haal ik de accu eruit en doe hem weer terug, dan schiet het scherm weer aan en kan ik weer vrolijk de setup doorlopen
Daarna zie ik ook dat accu gewoon nog op 90% staat.
Ookal staat TomTom op de geheugenkaart, ik moet hem echt weer herinstalleren.
dan wil ik hem net weer aanzetten en gebeurd er helemaal niets, geen lichtje nix. Ook op netstroom niet. Heb weer op alle knoppen gedrukt die erop zitten zonder resultaat.
Dan haal ik de accu eruit en doe hem weer terug, dan schiet het scherm weer aan en kan ik weer vrolijk de setup doorlopen
[ Voor 7% gewijzigd door Flyduck op 12-09-2005 22:36 ]
Verwijderd
Hoe vol zit de backupbatterij (geeft hij ook aan als het goed is). Al nieuwste ROM gedownload en geflasht?
backup battery 100% vol.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:40:
Hoe vol zit de backupbatterij (geeft hij ook aan als het goed is). Al nieuwste ROM gedownload en geflasht?
maaruh nieuwste ROM gedownload?? Niet echt,.. ik zal eens zoeken op de HP site.
Nogmaals, waarom gebruik je de resetknop niet?Flyduck schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:35:
Ik heb hem bv vanmiddag op mijn werk weer geinstalleerd met Tom Tom etc. Daarna tijdje gebruikt in mijn auto, geen probleem. Daarna uit mijn auto gehaald en ergens op tafel neergelegd voor een paar uur.
Dan haal ik de accu eruit en doe hem weer terug, dan schiet het scherm weer aan en kan ik weer vrolijk de setup doorlopenDaarna zie ik ook dat accu gewoon nog op 90% staat.
Pagina: 1