Artikel over de Antec Phantom 500 is wel erg kort

Pagina: 1
Acties:

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hmm.. Niet persoonlijk bedoeld, maar dit nieuwsbericht vind ik echt belachelijk.

Het orginele artikel is ruim 4 pagina`s met tal van conclusies en feiten en tabbelen enz. De poster (Ralph Smeets) krijgt het klaar om het artikel in 8 zinnen samen te vatten (ook een kunst natuurlijik) en daarin een aantal belangrijke details weg te laten. Als je het orginele artikel dus neit leest, weet je nog net zoveel als ervoor.

Misschien dat mogelijk de Antec voeding stil en stabiel is....... nogal kort en met weinig diepgang, ook geen onderzoek naar prijs gedaan.

Can`t live without the mods

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het is ook niet de bedoeling het hele artikel te gaan herschrijven. Als je geïnterreseerd bent lees je de bron.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Moet Ralp dan het artikel gaan vertalen?

Er wordt een zeer kort en bondige samenvatting van het artikel gegeven (inderdaad knap gedaan) en er ontbreekt geen link dus?

ARME AOW’er

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-02 09:31

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik sluit me bij bovenstaande twee posters aan. Hoewel het artikel uit vier pagina's bestaat, worden twee pagina's door Bjorn3d gevuld met specificaties en uiterlijk van de voeding. Een halve pagina wordt gevuld met de opstelling van de testbench, waarna de rest van deze pagina bestaat uit een kleine tabel met wat gemeten waarden van spanningen. Waarna er snel een conclussie wordt gegeven. Tja, veel meer dan wat ik er over heb geschreven, wat dus een korte samenvatting is, kan ik er ook niet van maken. Anders ben je al snel bezig het artikel te vertalen. En dat is ook niet de bedoeling. Het is immers ook de bedoeling dat iemand die meer informatie wil hebben ook even doorklikt richting Bjorn3d.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• siepeltjuh
  • Niet online
Natuurlijk moet het geen rewrite zijn, maar ik vind het wel heel erg kort.

In het orgineel staan bijvoorbeeld nog een paar key aspects.
85%+ efficiency wat echt extreem is voor een dergelijke voeding.
Deze ventilator kan ingesteld worden op drie verschillende temperaturen. Wordt de temperatuur hoger dan de ingestelde waarde, dan zal de ventilator zijn werk gaan doen
In het orginele artikel staat er dat er uit 3 standen kan worden gekozen, dat is heel wat anders dan dat je 3 waardes kan instellen. (fixed ipv zelf kiezen welke temp)

Maar goed als ik de enige ben, sluit het topic maar, dan heb ik neits gezegd.

edit:
Ik wou er ook nog even aan toe voegen dat byorn3d ook wel karig is geweest met hun review, maar:
XYZ Computers.com Heeft een veel uitgebreidere review, met meer plaatjes en meer informatie. Misschien is dat een betere doorklik link dan die van Byorn3D. (dit is enkel een suggestie)

[ Voor 26% gewijzigd door siepeltjuh op 12-09-2005 21:44 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je het niet persoonlijk bedoeld, helpt het als je in de topictitel niet de naam van de auteur noemt, maar duidelijk maakt waar het je werkelijk omgaat. Dat heb ik dus maar voor je gedaan.

• siepeltjuh
  • Niet online
True... mijn fout... wist ook niet zo snel wat ik er anders neer moest zetten, maar dit is ook wel voor de hand liggend. |:(

Pagina: 1