Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja allemaal met mn zelfde telefoon. Overigens mn broer heeft er met een KPN abo ook wel eens last vanSandeR schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:10:
Was het ook allemaal met dezelfde telefoon ? (dat al die jaren goedgaan)
[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 12-09-2005 21:10 ]
[ Voor 0% gewijzigd door bjck op 12-09-2005 21:11 . Reden: kon het niet laten.... ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Ah... misschien moeten we Vodafone hier eens opheldering over vragen!sdomburg schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:13:
Ik heb er de laatste tijd ook last van op m'n werk, waar ik normaal vol ontvangst heb (Vodafone ook)...
Ik zou toestel eens proberen uit te sluiten als eerste door een andere te testen op zelfde locatie en voor een paar keer/periode lang.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
K heb nog een oude Nokia 6210 met nu mijn sim erin.Als ik hem een paar minuten in mijn broekzak heb, en haal hem eruit, is het bereik één streepje.bjck schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:16:
Ik zou toestel eens proberen uit te sluiten als eerste door een andere te testen op zelfde locatie en voor een paar keer/periode lang.
Begin te vermoeden dat het niet aan de telefoon ligt
Verwijderd
Ok je hebt maar een streepje,Gunner schreef op maandag 12 september 2005 @ 21:30:
[...]
K heb nog een oude Nokia 6210 met nu mijn sim erin.Als ik hem een paar minuten in mijn broekzak heb, en haal hem eruit, is het bereik één streepje.
Begin te vermoeden dat het niet aan de telefoon ligt
maar dat zegt toch niks over de kwaliteit van het signaal???
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Nee maar dat ene streepje loopt wel op zodra ik hem uit m'n zak haal. Ik houd het in de gaten de komende dagenmaupie schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:38:
[...]
Ok je hebt maar een streepje,
maar dat zegt toch niks over de kwaliteit van het signaal???