Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Take a parachute, and jump!
Overigens klooi ik zelf niet zo heel graag met voedingen, ondanks dat ik niet vies ben van tweaken. Het is toch flink balen als er andere dingen kapot gaan door gepruts aan de voeding. Kortsluiting en brand zijn niet ondenkbaar. Daarnaast is 300W ook niet heel erg veel en heb je een goede reden om een mooie voeding te kopen.
Verwijderd
ook kapot, maar ik zal even kijken of ik het weerstandje nog lezen kan
edit:
Er staat niets op... Dat zwarte rubber loopt gewoon helemaal door zonder opdruk.
Ik heb wel dezelfde voeding
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2005 16:22 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Ik heb hier een zelfde voeding waarbij de hele laag er af is, je kijkt direct op de weerstands draad, de voeding doet het er niet minder om.