Toon posts:

Klonen Beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enige tijd een GeForce FX5200 (PCI) kaart (NVIDIA) en tot nu deed hij het perfect. Ik had hem aangeschaft voor het films kijken op de tv. Echter sinds een paar dagen kan ik geen kloon meer krijgen op mijn tv en ook geen andere uitbreiding . De videokaart doet het nog wel, mijn gewone beeldscherm kan ik er gewoon op aansluiten. Ik heb het TV out FAQ al helemaal doorgenomen en in mijn ogen alles al geprobeerd:
-Alle kabels zijn goed aangesloten
-instellingen staan goed:
resolutie 800 x 600
16 bit kleuren
60 Hz
De tv staat ook op ingesteld op PAL
-Aan de (andere) software kan het ook niet liggen. Heb al een paar keer de drivers opnieuw geinstalleerd en zelfs op een schone harddisk met nieuw geinstalleerd windows xp erop krijg ik op de tv geen beeld.
-Bij NVIDIA is ook het vakje 'TV detecteren forceren' (weet niet de precieze benaming) niet aan te klikken dat betekent dat de videokaart weet dat er een tv aan hangt.
-Met TvTool kan ik ook niets op de tv te voorschijn krijgen

ik kan me niet voorstellen dat het een hardware probleem is want alles werkt, maar aangezien ik alle instellingen en mogelijkheden geprobeerd heb zou ik het niet meer weten.

PLEASE HELP ME!

thanx Ferry

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Een beetje met de kabels frutten. Ik verdenk de kant van de TV er sterk van last te hebben van een beetje losse connector ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net geprobeerd, er lijkt niets mis te zijn met de scartstekker (ben alle connectors nagelopen). De scart ingang van de tv is ook goed want de playstation doet het ook op dezelfde ingang. Heb overigens een compositiestekker van de videokaart naar een omvormer (scart switch) die vervolgens weer in de tv is aangesloten. De switch staat op input overigens.

toch bedankt voor je reply.

groeten Ferry