Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Help =O met kast

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik wil tot de nieuwjaar een geheel nieuwe computer casemodden =O
ik krijg alle hardware pas met kerstmis en tot die tijd kan ik fijn aan de kast en rest werken

Ik wil dus een grote kast, waar boven/onder de waterkoeling kan, waar ik raam(pjes) in kan zetten, blowholes, fans en nog meer mooie dingen.

Ik heb dus wat advies nodig met de kast. Errrr.... miss ook met waterkoeling en tips wat ik wel of niet moet doen =O.

Dusz, mijn budget is ongeveer tot 250euro, het liefst goedkoper maar even cool =O, dit is dus voor de hele kast wat als extra erin zit (zoals verlichting en raampjes) en voor de waterkoeling,

Xquzive =)

EDIT: Het gaat dus om een gaming computer/theme

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 20:16 ]

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Smaak is erg persoonlijk, wat ik zou doen is gewoon een boel reviews lezen en in webwinkels (zie www.tweakers.net/pricewatch) en op die manier een keuze maken :).

Heeft ook een computer!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

GoT is een verzamelplek van ideeen qua casemods enzo, in die zin dat er hier al vele casemods langs zijn gekomen. Verder is hetgene wat je in een case bouwt niet iets waar wij over beslissen: je moet vooral je eigen smaak volgen. Heb je geen inspiratie, ga dan maar eens in de archieven van CM&E duiken (search), er zijn hier genoeg, ook betaalbare, casemod-ideeen langsgekomen.

Ten tweede snapt de forumsoftware je =O en =) niet (en ik heb er zelf ook moeite mee), doe jezelf dus even een plezier en maak van die = een : :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.