Ik heb nog nooit een CV met pasfoto van iemand mogen ontvangen en ik zou het ook niet echt enige pluswaarde toekennen denk ik, eerder minwaarde als het me niet direct sympathiek voorkomt. Visueel maak je toch een indruk die niet per definitie positief is, en als de eerste visuele indruk pas op gesprek is kun je alles nog goedmaken met je technische kennis.... maar dan moet je wel uitgenodigd worden.
Anekdotes uit de oude doos: ik heb wel ooit een sollicitant gehad die de URL van z'n website op z'n CV had staan. Hij kwam dus voor een startersfunctie als ontwikkelaar in C/C#/C++/Java/whatever en had een volledige IT-opleiding op HBO-niveau achter de rug. Ik dus naar die website.... echt een walgelijke site van het type "familie Janssen online" inclusief genoeg foto's van huis, tuin en familie om probleemloos iedere inbraak, ontvoering of wat dan ook te plannen. Enige kennis van HTML was duidelijk niet aan hem besteed. Ergste van alles was echter, op de indexpagina kwam er een mooi window omhoog met "Do you wish to install this software from The Gator Corp.?". Ik verslikte me in m'n koffie. Op de 2e pagina kwam er een nieuwe met "Do you wish to install this software from GAIN Inc.". Toen heb ik 'm per kerende post afgewezen.
Bottom line: zet alleen op je CV die dingen die direct relevant zijn voor je functie. Tenzij je voor model solliciteert is je foto niet van belang. Een homepage kan in een ICT-functie van belang zijn, maar weet dan ook dat je kans loopt erop beoordeeld te worden. Als je in een ICT-functie met zo'n doxa durft aan te komen verklein je de kansen op een gesprek met factor 10, of ze zitten wel heel erg omhoog