Heb eigenlijk nooit problemen gehad met mijn nieuwe pc tot deze week. Het duurt soms heel lang tot ie compleet is opgestart. Heb dan wel al mijn bureaublad in beeld met alle icoontjes maar kan nog niks doen omdat ie in nog aan het opstarten is.Reset of langer wachten is dan de oplossing. Maar als ie wel gewoon opstart hoor ik soms een "tik" uit de PC-kast komen en dan staat mijn hele beeld vast en rest mij niks dan de reset-knop in te drukken.daarna loopt ie weer perfect.Dit gebeurt gewoon tijdens internetten of typen of spontaan als ik niks doe...
Het systeem, Intel 2400 met XP-prof draait verder perfect want (tja alles moet perfect zijn) ik heb er niet zo bar veel op staan want doe alleen maar typen en wat internetten en dvd`s branden dus ik moet geen "rommel"progjes op mijn pc hebben. Aan de programma`s ligt het niet want ik heb een schone Ghost terug gezet en daarna deed ie het ook een keer.
Zou het iets hardwarematig zijn? duidend op de tik die ik uit de pc hoor? maand of 6 geleden heb ik er een nieuwe harde schijf ingekregen omdat ie kaduuk was maar lijkt mij dat het daar niet aan ligt.
Het systeem, Intel 2400 met XP-prof draait verder perfect want (tja alles moet perfect zijn) ik heb er niet zo bar veel op staan want doe alleen maar typen en wat internetten en dvd`s branden dus ik moet geen "rommel"progjes op mijn pc hebben. Aan de programma`s ligt het niet want ik heb een schone Ghost terug gezet en daarna deed ie het ook een keer.
Zou het iets hardwarematig zijn? duidend op de tik die ik uit de pc hoor? maand of 6 geleden heb ik er een nieuwe harde schijf ingekregen omdat ie kaduuk was maar lijkt mij dat het daar niet aan ligt.