Hoi; ik heb hier de pc van mijn schoonouders en die is helemaal overgelevert geweest aan virussen, trojans en andere handel. Ik heb de vorige keer opnieuw XP na een format erop gezet en toen deed hij het hier prima; firewall helemaal "stealth" enzo, nieuwe virusscan (AVG) erin en geupdate en ga maar door.
Toen de pc bij hun stond (zelfde internet, zelfde modem) was er binnen 5 minuten weer een trojan binnen die programma's als spybot ging veranderen; die heb ik zo goed en zo kwaad als het ging verwijdert maar uiteindelijk toch maar besloten om hem opnieuw te installeren.
Daar ben ik nu mee bezig en wat gebeurt er? Ik kan na een format niet installeren omdat veel bestanden niet van de cd af gekopieerd kunnen worden.........????
Andere XP cd erin om te proberen; ook niet!
Wat nu? Staat er dan toch nog een virus op de HD soms?
Iemand ideeen?
Toen de pc bij hun stond (zelfde internet, zelfde modem) was er binnen 5 minuten weer een trojan binnen die programma's als spybot ging veranderen; die heb ik zo goed en zo kwaad als het ging verwijdert maar uiteindelijk toch maar besloten om hem opnieuw te installeren.
Daar ben ik nu mee bezig en wat gebeurt er? Ik kan na een format niet installeren omdat veel bestanden niet van de cd af gekopieerd kunnen worden.........????
Andere XP cd erin om te proberen; ook niet!
Wat nu? Staat er dan toch nog een virus op de HD soms?
Iemand ideeen?