Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Origineel sidepanel Lian Li Pc-7

Pagina: 1
Acties:

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 20:27
Hoi,

Ik ben al een tijde op zoek naar een originele sidepanel voor de Lian Li Pc-7/PC-60.
Op google vind krijg ik wel een aantal hits, maar dat zijn allemaal sidepanels met een raam erin, maar ik ben op zoek naar de originele sidepanel!
Met de search vind ik ook niets.

Weet iemand waar ik deze sidepanel in een nederlandse shop kan bestellen??

Alvast bedankt... _/-\o_

Verwijderd

idem voor mij toevallig, ik wist alleen niet of topic waardig zou zijn :P

Verwijderd

Het lijkt me erg sterk dat er een side panel zonder raam te verkrijgen is in een webshop.
Mag ik vragen waarom je een sidepanel voor je Lian Li nodig hebt. Misschien is er dan een andere oplossing te bedenken.
Misschien dat hier iemand is die een sidepanel met window heeft gekocht en zijn orginele sidepanel aan jou zou willen schenken?

Verwijderd

Ik heb van iemand een pc60 gekocht met raam, echter wil ik geen raam want die heb ik immers al genoeg in mijn huis. Dus als iemand wil ruilen laat maar horen :P!!

• PcFer
Nou ik heb er nu een window in, maar ik wil weer wat anders.
Ik heb wel een duitse webshop gevonden: http://www.pharus-plan-me...2767/kategorie/59495.html
dus ze zijn er wel...ik heb alleen liever een nederlandse shop...

Verwijderd

www.caseking.de heeft ze altijd verkocht :)

Verwijderd

http://www.caseking.de/sh...9_88_470&products_id=2203

en hierbij de directe link :)
Best betaalbaar, en ze verzenden heel snel :)

Verwijderd

ow ik had het mis. Ze zijn dus wel los te koop. Sorry :P

• PcFer
Ik heb hem maar bij die duitse webshop gekocht. 27 euro valt nog wel mee, en in de shopsurvey is iedereen ook positief over die zaak :D
Pagina: 1