Gisteren MCE geinstalleerd op een pc waarop ik dat al vaker heb gedaan.
Het heeft een speciaal formaat allemaal, dus mini ATX mobo Asrock P4i65GV.
Een intel 2.4 proc een pci riser card, met daarop een geforxe fx 5200 agp kaart, een belkin wifi en een hauppauge tv kaart.
De PC is niet uitgeweest vanacht, enkel in de slaapstand gezet.
Vanmorgen reageerde er niets meer. althans, zo leek het. de tv aangezet, maar ik zag niks.
PC herstarten hielp ook niks.
Heb net de PC met andere kabels aan een andere monitor gehangen, maar ook hier geen succes.
Alleen de muis en tobo reageren en de PC lijkt normaal te starten. Ook als ik een bootable CD-rom invoer, gaat hij deze proberen te booten.
de externe USB soundblaster echter, geeft geen krimnp, evenals de belkin wifi die nergens op reageert.
Heb zojuist de kast open gemaakt en het was erg broeierig en heet in de kast.
Is mijn mobo overleden? of iets anders wellicht?
en kan ik het controleren?
ik heb niet zo even een andere mini mobo rondliggen zo...
Het heeft een speciaal formaat allemaal, dus mini ATX mobo Asrock P4i65GV.
Een intel 2.4 proc een pci riser card, met daarop een geforxe fx 5200 agp kaart, een belkin wifi en een hauppauge tv kaart.
De PC is niet uitgeweest vanacht, enkel in de slaapstand gezet.
Vanmorgen reageerde er niets meer. althans, zo leek het. de tv aangezet, maar ik zag niks.
PC herstarten hielp ook niks.
Heb net de PC met andere kabels aan een andere monitor gehangen, maar ook hier geen succes.
Alleen de muis en tobo reageren en de PC lijkt normaal te starten. Ook als ik een bootable CD-rom invoer, gaat hij deze proberen te booten.
de externe USB soundblaster echter, geeft geen krimnp, evenals de belkin wifi die nergens op reageert.
Heb zojuist de kast open gemaakt en het was erg broeierig en heet in de kast.
Is mijn mobo overleden? of iets anders wellicht?
en kan ik het controleren?
ik heb niet zo even een andere mini mobo rondliggen zo...
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.