Password Arescom Netdsl 1000 router/modem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb een paar jaar geleden bij mijn Zonnet (Versatel) abonnement een Arescom NetDSL 1000 router gekregen.

Nu heb ik bij spellen als C&C Generals en programma's zoals Azureus connectie problemen.

Het schijnt dat je deze kan oplossen door je /router te hacken, en dan de firewall uit te zettten.

Via Telnet heb ik geprobeerd in te loggen, maar hier word om een wachtwoord gevraagd, dat ik blijbaar bij de helpdesk van Versatel kon aanvragen.

Probleem is dat zij het modem niet meer ondersteuenen.

Ik heb op deze site: http://www.weethet.nl/dutch/adsl_arescomhacked.php een mogelijke oplossing gevonden, maar met het programmatje Ufasoft sniffer krijg ik allemaal rare text.

Heeft iemand misschien een oplossing over hoe ik het wachtwoord van mijn router achterhaal? BIj voorbaat dank,

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w
Dutch_Razor schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:58:
[...]
Ik heb op deze site: http://www.weethet.nl/dutch/adsl_arescomhacked.php een mogelijke oplossing gevonden, maar met het programmatje Ufasoft sniffer krijg ik allemaal rare text.
Misschien kun je er even bij vermelden wat voor 'rare tekst' dit dan is? Wellicht is er iemand die het herkent. Kun je Versatel niet even mailen en aldaar dit probleem voorleggen?

[ Voor 11% gewijzigd door Rone op 12-09-2005 18:03 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Dutch_Razor
Nou, zoals ik al zei, dat heb ik geprobeerd en ze ondersteunen de router niet meer.

Afgaande op de andere posts op dit forum wilden ze het toen ze het nog ondersteunden ook al niet geven.

Ik zal strax de text wel even posten.

Thx btw!

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Razor op 12-09-2005 18:12 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wachtwoord was gewoon versatel volgens mij

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Dutch_Razor
Ah, ik moest de Telindus Maintenence applicatie tegelijk met het sniffer proces draaien, nu heb ik het wachtwoord achterhaald.

Bij mij was het wachwoord: ebznedca

Thx voor de replies!