[XP] Problemen User-accounts

Pagina: 1
Acties:

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50
Hallo,

Zojuist sprak ik een kennis van me welke problemen had met Windows. In zijn Windows-aansluiting zijn een tweetal accounts aangemaakt; een voor hem zelf en een voor zijn vader.

Als hij nu inlogt op zijn eigen account kan hij niet e-mail en printen; in het account van zijn vader werkt de printer niet, het e-mailen verloopt hierbij wel goed. Het probleem doet zich sinds vanmorgen voor. De instellingen is hij allemaal nagelopen en deze klopten allemaal.

Ik ga morgenavond bij hem langs om alles even na te kijken. Is iemand bekend met dit probleem en/of heeft er iemand aanwijzigingen waar dit aan kan liggen? Dan weet ik waar ik me morgen op kan richten.

Alvast bedankt.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk dat dit te algemeen is om antwoord op te geven.

Wie zegt dat de twee problemen met elkaar verbonden zijn ? Als beiden niet kunnen printen is de kans groot dat de usb (oid) kabel losligt ofzow.
Als de ene wel kan mailen en de andere niet dan neem ik aan dat de mail instellingen gewoon niet goed staan bij één persoon.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je geeft echt te weinig informatie. Werkt niet, gaat niet - daar kunnen we niks mee :)
Foutmeldingen, visuele beschrijvingen en meer gedetailleerde info is jusit iets waar we iets mee kunnen ;)