Sennheiser HD570 demonteren

Pagina: 1
Acties:

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-02 17:15

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Helaas is na 2,5 jaar mijn Sennheiser HD570 ermee gestopt.

Ik hoor wat rammelen in de rechter oorschelp (deze doet het niet, ligt niet aan de kabel) en wil daarom zelf is kijken of er wat aan te doen is.
De garantie was helaas maar 2 jaar geldig..

Ik heb overal al lopen wrikken en trekken overal, maar krijg het niet voor elkaar..

Iemand die er toevallig ervaring mee heeft..

Dit is em:
Afbeeldingslocatie: http://www.21hifi.com/artsound/img/hd570.jpg

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 17:59

TheBorg

Resistance is futile.

Bij één van de oudere modellen kun je de kussentjes eruit halen. Dan kom e.e.a. tevoorschijn.
Misschien lukt dat bij dit model ook wel.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Nee de kussentjes zitten vast aan een soort plastic wat er onder zit en als ik er vrij hard aan trek komt alleen het randje los en in het midden lijkt het nog vast te zitten.

• ritsjoena
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06-2024
In de handleiding stond hoe je de kussetjes eruit kan halen. Hat kan dus wel en zou niet eens zo lastig moeten zijn. Waarom stuur je sennheiser geen mailtje. Ze kunnen je vast wel verder hebben en staan bekend om hun goede service. Ook buiten de garantie om. Informeren kan altijd.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Contact gehad met sennheiser, inderdaad de oorkussen er met erg veel kracht uitrukken..daarna via de binnenkant de plastic buitenschelp met zilvere hd570 ovaaltje eruit gedrukt, wat ook erg moeizaam ging.

Opzich natuurlijk wel goed dat ze niet zomaar uit elkaar vallen :D

Daar zag ik het kabeltje naar binnen komen en met een stekkertje op de driver aangesloten worden..
Deze was door het (vele) vallen eruit gegaan en die heb ik er weer ingestopt en alles werkte weer :)

* PnD is very happy