[EXCHANGE] Public folder

Pagina: 1
Acties:

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Als ik in exchange 2003 een nieuwe public folder aanmaak, dan wordt deze in outlook automatisch weergegeven in het IPM.note formaat. Hoe kan ik dit wijzigen dat het weergegeven wordt in het IPM.task formaat. Zodat ik als ware een publieke map taken krijg.

Mischien is dit een hele simpele vraag, maar ik krijg het niet gevonden op got, of google of technet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Volgende keer even opletten waar je je topic neerzet, Exchange is géén OS maar een Software pakket.
Software Algemeen was beter op z'n plaats geweest in dit geval.

Dat doe je vanuit een Client met Outlook, met een logon die genoeg rechten heeft om een nieuwe public folder aan te maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.alt-92.net/zooi/zomoeilijkishetdusookniet.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door alt-92 op 12-09-2005 17:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Schopje over de muur naar SA

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
BackSlash32 schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:06:
Volgende keer even opletten waar je je topic neerzet, Exchange is géén OS maar een Software pakket.
Software Algemeen was beter op z'n plaats geweest in dit geval.

Dat doe je vanuit een Client met Outlook, met een logon die genoeg rechten heeft om een nieuwe public folder aan te maken.

[afbeelding]
Hmm maar, kan ik dit niet in exchange zelf veranderen? Direct nadat ik de public folder heb aangemaakt? En waar vind ik dit scherm in outlook 2003 ?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

janster schreef op maandag 12 september 2005 @ 22:37:
Hmm maar, kan ik dit niet in exchange zelf veranderen? Direct nadat ik de public folder heb aangemaakt?
Nee.
En waar vind ik dit scherm in outlook 2003 ?
Zelf proberen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device