Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet helemaal uit wie kan mij het uitleggen of een link naar info geven

wil gaarne een pda kopen en eigenlijk de Palm Life Drive ivm met het grote geheugen en BT + wifi

maar kan ik hier nu ook mee op internet net als met mijn pc of mijn laptop (via wifi)
en is het mogelijk om via internet met deze pda een pc op afstand te besturen met bv het progje real VNC

zovast bedankt

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat jij zoekt is Nevo home control. Deze zat bij mijn iPAQ RX3715, en is een programma die je op je PDA draait en op je PC. Hier kan je dan muziek en bestanden streamen van je pc naar je PDA

http://www.mynevo.com/

Hmmmm zie dat dit dus iPAQ embedded is. Misschien is het dan handig als je dit wil gebruiken ook een iPAQ pda te nemen :?

Specs van de RX 3715:

400 MHz Samsung S3C 2440 processor
152 MB user available memory (includes 96 MB of iPAQ File Store)
Dazzling Transflective QVGA TFT color display
Camera 1.2 Mega pixels
BT
WiFi
IR

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 12-09-2005 15:12 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
het gaat er mij om dat ik mijn pc boven of van uit mijn werk via wlan kan besturen bedienen e.d.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:19

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

oh >> gt

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Yup, dat doe ik ook, de pc via VNC overnemen met mn pda

Verwijderd

Topicstarter
en dit werkt goed ??
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 19:01:
Yup, dat doe ik ook, de pc via VNC overnemen met mn pda
Pagina: 1