Ik heb de volgende code:
Echter, ik wil het maximale oppervlakte veld verbergen en maak de input type derhalve 'hidden'. Helaas werkt het onchange commanda dan niet meer 100%.
Vul ik namelijk de eerste waarde in en klik ik dan met de muis op submit, dan neemt hij de waarde wel mee. Klik ik echter direct op enter, dan wordt de waarde niet ingevuld.
Als je het weet dan is het geen ramp, maar voor een doorsnee bezoeker die wat invult en direct op enter klikt, verdwijnt deze functionaliteit dus.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Het komt erop neer dat iemand de minimale oppervlakte invult, waarna vervolgens door het onchange commande ook de maximale oppervlakte ingevuld wordt. Dit werkt uitstekend.<tr class="hp_asearch_row1"><td width=39% valign="top"><strong>Minimale oppervlakte</strong></td><td>
<input type="hidden" name="Minimale_oppervlakte_range" size="2" value="0" class="inputbox" />
<input type="text" name="Minimale_oppervlakte" class="inputbox" size="0" onchange="document.getElementById('Maximale_oppervlakte').value = this.value" /></td></tr>
<tr class="hp_asearch_row1"><td width=39% valign="top"><strong>Maximale oppervlakte</strong></td><td>
<input type="hidden" name="Maximale_oppervlakte_range" size="2" value="1" class="inputbox" />
<input type="text" name="Maximale_oppervlakte" class="inputbox" size="0" /></td></tr>
Echter, ik wil het maximale oppervlakte veld verbergen en maak de input type derhalve 'hidden'. Helaas werkt het onchange commanda dan niet meer 100%.
Vul ik namelijk de eerste waarde in en klik ik dan met de muis op submit, dan neemt hij de waarde wel mee. Klik ik echter direct op enter, dan wordt de waarde niet ingevuld.
Als je het weet dan is het geen ramp, maar voor een doorsnee bezoeker die wat invult en direct op enter klikt, verdwijnt deze functionaliteit dus.
Weet iemand hier een oplossing voor?