Toon posts:

Laptop Kapot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kreeg onlangs een HP ze5500 laptop in handen gedrukt die schijnbaar gevallen was. Aangezien het een Pentium 4 is, vond ik het wel de moeite waard om naar te kijken.

Wat is er gebeurd:

Laptop is schijnbaar gevallen. Als ik op de aan en uit schakelaar druk dan gaan alle lampjes branden, slaan de ventilatoren enkele seconden aan en stoppen er dan mee. Het lampje van de harddisk brand heel eventjes en cd-rom speler blijft constant klikken. Het beeldscherm blijft tevens ook zwart.

Wat heb ik gedaan:

Ik heb de complete laptop gedemonteerd. Harddisk eruit, extra geheugen eruit, dvd-drive eruit, maar telkens geen verandering. Ik heb tevens ook geprobeerd om tussen tft en externe monitor te switchen, maar dat haalde ook niets uit. Ik denk dat het niet een kwestie van een kaduuk scherm is, want hij boot verder ook niet.

Ik vermoed dat het mobo kaduuk is, maar ik zou graag nog alles mogelijk willen proberen voordat ik het ding voor onderdelen verkoop. Heeft iemand een vergelijkbaar probleem gehad of heeft iemand nog suggesties voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinesmurf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2021
Wat doet het toestel met en zonder het geheugen erin?

Als het nog werkt, en je haalt het RAM er uit, zou 'm normaal moeten biepen...

Anders vrees ik er zo een beetje voor...