Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dit weekend heb ik een nieuwe laptop gekocht, hier zit een 6 in 1 card reader in.. Dus ik heb deze meteen uitgetest door de mmc kaart 256 mb die altijd goed werkt icm mijn nokia in de laptop te stoppen en er even een paar nieuwe mp3'tjes op te zetten en foto's eraf te halen. Werkte allemaal prima totdat ik de kaart weer in mijn nokia deed.

De telefoon herkent wel dat er een kaart inzit door te checken bij geheugen status zie ik de kaart wel en vrij gehugen etc. ook de mp3 speler werkt met de mp3'tjes echter alleen bij de gallerie zie ik de kaart niet staan? Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik heb namelijk echt geen flauw idee

Bij voorbaat dank voor alle reacties

Groeten Tom _/-\o_

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

ik heb soort gelijk iets gehad met mij PDA
hierin zit een SD-kaart deze heb ik ook in de card-reader van mij pc gedaan, en bij het terug stoppen was deze totaal leeg.

nu heb ik die kaart ongeveer een half jaar en regelmatig in de PDA en cardreader gehad maar soort gelijks eigenlijk nooit weer gehad.

wel af-en-toe dat de data volledig onbruikbaar is geworden en dat ik een back-up van de SD terug moet zetten.

maar wat de oorzaak nou is/was.??? geen idee