LCD TV als monitor

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Binnenkort loopt mijn GSM abonnement af & dus mag ik weer een cadeautje uitzoeken, aangezien ik het abonnement verleng. Nu ben ik op www.gsmtrack.nl een mooie 4:3 LCD TV tegengekomen en dat terwijl ik eigenlijk een nieuwe monitor nodig heb. Ik gebruik mijn PC niet voor spelletjes; vooral voor audiobewerking en surfen. Een snelle beeldverversing lijkt me dus niet noodzakelijk.
Ik weet erg weinig over het verschil tussen LCD TV en monitoren, vandaar dat ik jullie om advies vraag.

Voldoet de Samsung LW20M22C LCD TV's als monitor & is het überhaupt een goed apparaat?

Specs:
http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/lw20m22c.asp

BVD! :)

" Play the violent strings of my symphony "

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36
je geeft je eigen antwoord al in de specs.
Resolutie (horizontaal x verticaal) 640 x 480
dus afgezien van de juiste aansluiting DVI/analoog is de resolutie al een beetje erg spartaans te noemen.

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

nou als je vast zit aan de max resolutie van 640x480 dan heb je er als computermonitor weinig aan
voor TV is het voldoende maar bijvoorbeeld windows is nauwelijks normaal werkbaar onder de 800x600
helaas

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

De resolutie is 640x480, daarmee kan je fok niet eens helemaal op je beeld krijgen.... Zou ik dus niet doen, dit is hooguit leuk als TV maar zelfs dan zijn er tegenwoordig genoeg betere betaalbare modellen te krijgen.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Thx guyz! Ik weet genoeg :Y)

" Play the violent strings of my symphony "