tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
'k weet niet hoe goed je moederplankje is, maar met mijn P3-600e, Abit BE6-2, 128mb PC-133
op 600, geen probleem (duh...) RAM:2-2-2
op 800, na een dag draaien, vage lockups RAM 3-3-3
op 840, booten in windows, maar met bluescreens RAM 3-3-3
ik gebruik de standaard HSF.
op 600, geen probleem (duh...) RAM:2-2-2
op 800, na een dag draaien, vage lockups RAM 3-3-3
op 840, booten in windows, maar met bluescreens RAM 3-3-3
ik gebruik de standaard HSF.
Ik zou pci op 1/4 zetten.Op maandag 15 januari 2001 23:30 schreef Lord_NikoN het volgende:
pci moet op 1/3 staan en agp 2/3 dit ook gecontroleerd ?
Misshcien trekt je videokaart het niet?
Of misschien ondersteunt je convertor geen 133 mhz?
Verwijderd
dat bedoelde ik eigenlijk stom, anders heb je hetzelfde als standaardOp maandag 15 januari 2001 23:54 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Ik zou pci op 1/4 zetten.
PCI + AGP gaat automatisch.
PCI loopt bij FSB:133 op 33 [zegt BIOS] dus das OK.
AGP staat nu op 84 MhZ. Word dus 89MhZ
PCI loopt bij FSB:133 op 33 [zegt BIOS] dus das OK.
AGP staat nu op 84 MhZ. Word dus 89MhZ
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
PCI op 1/4 kan toch niet met een BX schipset¿Op maandag 15 januari 2001 23:54 schreef UneXisT het volgende:
[..]
Ik zou pci op 1/4 zetten.
Maar PCI loopt dan op 33 MhZ, dat is standaard dus dat kan geen probleem zijn.
AGP zou kunnen, maar als ik met 84 GEEN probs heb. dan zou 89 toch niet ineens zo slecht moeten zijn.
DLED zegt
GROEN - ROOD - ROOD -GROEN
\o/
Een 1/4 deler voor een 440BX chipset bestaat wel degelijk. Alleen de eerste borden die met een BX chipset waren uitgerust hadden geen deler van 1/4. Of dit voor jouw bord ook geldt moet je even in je manual kijken.Op dinsdag 16 januari 2001 00:03 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
PCI op 1/4 kan toch niet met een BX schipset¿
Maar PCI loopt dan op 33 MhZ, dat is standaard dus dat kan geen probleem zijn.
AGP zou kunnen, maar als ik met 84 GEEN probs heb. dan zou 89 toch niet ineens zo slecht moeten zijn.
DLED zegt
GROEN - ROOD - ROOD -GROEN
Let wel even op dat je grafische kaart die 89 Mhz moet kunnen trekken. En na mijn idee waren TNT 2 Ultra gebaseerde videoplanken niet zo geschikt voor 89 MHz AGP.;)
Verwijderd
Ergens zijn het omslagpunt. en 84 is echt al zwaar veel.Op dinsdag 16 januari 2001 00:03 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n fsb naar 133 gezet en verder niks veranderd => GEEN PROBLEMEN, HELEMAAL NIKS!!!! :9:9:9:9
Wel leuk dat op overclockers.com IEDEREEN het voltage de schuld geeft [1,6V]
en hier iedreen de AGP/PCI divider.
Ik ga eerst FF me voltage opschroeven, daarna FF wat rommelen met dividers etc.
en hier iedreen de AGP/PCI divider.
Ik ga eerst FF me voltage opschroeven, daarna FF wat rommelen met dividers etc.
\o/
Hmmz, BIOS op 1,7 V gezet, maar hij loopt NOG steeds op 1,60V volgens MBM5.
dan maar 's 1,80V
Ik heb ook gehoord dat het ook wil helpen om Sidebanding van me Vid Kaart uit te zetten, wete iemand hoe dit moet¿
dan maar 's 1,80V
Ik heb ook gehoord dat het ook wil helpen om Sidebanding van me Vid Kaart uit te zetten, wete iemand hoe dit moet¿
\o/
Pagina: 1