[xp]Usb2.0 installeren

Pagina: 1
Acties:

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-03 22:50
Ik wil usb 2.0 opnieuw installeren na fresh install van windows xp.

Alleen om een bepaalde bestand te installeren:
1. Both the USB EHCI package and the QFE (described in section 2) must be installed.
2. Always install the QFE package first. This will prompt for a reboot. Before you reboot,
please ensure that you have installed the EHCI Package also. Install the USB 2.0EHCI package using Plug and Play INF driver installation procedures.

Om het QFE deel te installeren, moet ik het installatie bestand hebben in de taal waarin xp ingesteld staat (Usa english). De cd die bij mijn moederbord zit beshcikt dus niet over dit installatie bestand in deze taal en alle andere talen geven een error dat de systemlangauge niet ok is.

Nu heb ik gezocht op de site van zowel asus als nvidia voor een installatiebestand dat wel usaenglish ondersteunt, maar ik heb dit niet kunnen vinden!

Zou iemand mij ff kunnen helpen met hoe ik dan alsnog die drivers kan installeren?
Heb nml een externe hd op een usb poort hangen en dat gaat zo traag nu :(.

Ik heb een asus a7n8x-x moederbord.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Vaag dat je drivers moet installeren voor je USB2.0 host device.

Welke servicepack van XP heb je op je systeem staan? Vanaf SP1a zou je geen extra drivers hoeven te installeren..

Pvouput live

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-03 22:50
Ok, ff aan persoon gevragen waar ik xp cd van geleend heb. t is een installatie waar standaard al sp1 en 2 bijzitten! Dat verklaart een hoop van bovenstaande problemen.....

Verwijderd

Niet helemaal waar, mijn USB 2.0 deed het ook niet, pas nadat servicepack 2 was geinstalleerd had ik wel beschikking over 2.0. :?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:29
Ik heb ook zo'n soort probleem alleen dan in Win2000

Mijn Intel PCI to USB Universal Host Controller heeft steeds in Win2000 de error: This device cannot start. (Code 10) Terwijl in Windows XP doet hij het perfect

Iemand een idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ThinkPadd schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:15:
Ik heb ook zo'n soort probleem alleen dan in Win2000

Mijn Intel PCI to USB Universal Host Controller heeft steeds in Win2000 de error: This device cannot start. (Code 10) Terwijl in Windows XP doet hij het perfect

Iemand een idee?
Open even je eigen topic in het juiste subforum; je hebt namelijk een compleet ander probleem dan de topicstarter; dit topic schoppen heeft daarom niet zoveel zin

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1