Toon posts:

Kwaliteit verschil tussen tv-out en monitoraansluiting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel is misschien niet helemaal duidelijk, maar waar het eigenlijk om gaat is dat ik mijn lcd tv (Samsung LE20S51B - (HDMI-HDCP/DVI-compatible), zie verder http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le20s51b.asp) op dit moment een signaal krijgt via de tv-out van mijn videokaart. Nu kan ik hem ook aansluiten met een monitorkabel op de videokaart. Zal dit nog beter beeld op gaan leveren?

titel moet natuurlijk 'kwaliteitsverschil' zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 12:36 . Reden: foutje in titel ]

Verwijderd

met een DVI kabel zal het stukken mooier zijn. Elk pixeltje afzonderlijk aan te sturen.

Het is echter wel maar een 640*480 scherm; dus in theorie moeten zelfs DVD's gedownscaled worden (zijn namelijk 720*576).

Dus in theorie zal het mooier zijn of het in de praktijk ook zo zal zijn moet je zelf maar zien.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

No offense hoor, maar wat denk je zelf? Als je de kwaliteit van je PC beeldscherm op een vga/dvi aantluiting nou eens vergelijkt met de kwaliteit van je pc-beeld op je TV? Dan kan je vast deze vraag zelf wel beantwoorden...

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 12-09-2005 13:27 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp