Toon posts:

[premiere] mpeg export probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film gemonteerd met Adobe Premiere Pro 1.5, en als ik 'm normaal exporteer naar .avi dan werkt alles prima.
Nu geldt deze film als een soort test voor een voorlichtingsfilm die op dvd moeten worden uitgebracht. Ik wil de film daarom op mpeg formaat exporteren (via de Media Encoder), alleen heb dan het probleem dat ik geen audio krijg. Als je de audio export settings wilt instellen kan je kiezen voor een MPEG, PCM of Dolby methode. Alleen de laatste werkt bij mij, maar die kan je maar 3x gebruiken om vervolgens er voor te mogen betalen. Het lijkt mij logisch dat de mpeg en pcm versie het ook zouden moeten doen, maar het lukt mij niet om er geluid uit te krijgen.
Weet hier iemand de oorzaak van?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Niet echt een oplossing maar als ik wat voor DVD moet fixen dan render ik gewoon naar uncompressed AVI en laat ik een DVD Author proggie de rest wel doen, of desnoods iets als Nero.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:29:
Ik heb een film gemonteerd met Adobe Premiere Pro 1.5, en als ik 'm normaal exporteer naar .avi dan werkt alles prima.
Nu geldt deze film als een soort test voor een voorlichtingsfilm die op dvd moeten worden uitgebracht. Ik wil de film daarom op mpeg formaat exporteren (via de Media Encoder), alleen heb dan het probleem dat ik geen audio krijg. Als je de audio export settings wilt instellen kan je kiezen voor een MPEG, PCM of Dolby methode. Alleen de laatste werkt bij mij, maar die kan je maar 3x gebruiken om vervolgens er voor te mogen betalen. Het lijkt mij logisch dat de mpeg en pcm versie het ook zouden moeten doen, maar het lukt mij niet om er geluid uit te krijgen.
Weet hier iemand de oorzaak van?
kan je deze vraag niet beter in software algemeen plaatsen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/10

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hmja, ik ben het eigenlijk met Ozboz eens; je kunt ook een extern empeg encoder gebruiken zoals tmpeg (ffkes googlen)

Daarnaast lijkt het alsof je je multiplexer gewoon niet goed hebt staan; staat er niet stiekem in diezelfde dir een mpv en een mpa file? die laatste is namelijk je audio die apart van je video gerenderd wordt.

Stoer; Marduq