[CPU] Intel Core i7 3820 @ 3,6 Ghz, [MEM] Kingston HyperX 16GB 1600Mhz [GPU] Asus GTX660, [MB] Asus P9X79 Pro [SSD] 2X Samsung 830 128Gb RAID0,[HDD] WD 640 Sata
Wat jij moet is even lezen over Virtual Private Networks
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In je topic titel staat [NT] - betekent dat dat je domein controller NT4 is? Verder zal je inderdaad op zoek moeten gaan naar een VPN - maar dat krijg je niet voor elkaar zonder "iets" (een server danwel een ander VPN device) op die andere site
Nee, de server bestaat uit RaampjesWindows 2000.
maar, ik zou GoT es doorzoeken naar VPN etc.
maar, ik zou GoT es doorzoeken naar VPN etc.
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 14-09-2005 14:19 . Reden: Windows is het product van Microsoft. Laat die verbasteringen maar zitten ;) ]
[CPU] Intel Core i7 3820 @ 3,6 Ghz, [MEM] Kingston HyperX 16GB 1600Mhz [GPU] Asus GTX660, [MB] Asus P9X79 Pro [SSD] 2X Samsung 830 128Gb RAID0,[HDD] WD 640 Sata
Je zou een tweede site in je AD kunnen overwegen, en dan via een vpn tunnel communiceren. Kan op verschillende manieren. Je kan ook twee aparte domeinen met een trust kunnen op zetten. Maarja er is nog heel veel meer mogelijk. als er op de tweede locatie geen server komt is het wellicht handig om daar dan een router neer te zetten die het vpnverkeer voor je hele locatie regelt. Per pc een verbinding kost je nogal wat overbodige bandbreedte 
Ik haal nog even NT uit de titel
Ik haal nog even NT uit de titel