Toon posts:

Outlook holiday file uitbreiden tot na 2005

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen.

Ik maak gebruik van outlook XP icm Exchange 2000. De feestdagen planner van outlook XP loopt maar tot eind 2005. De feestdagen planner van Outlook 2003 loopt tot 2007.

Deze feestdagen worden opgeslagen in het bestand C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\1043\outlook.hol

Ik heb op itnernet al een engelsatlige versie van outlook.hol gevonden. Maar deze zet dus alle feestdagen in het engels neer. Hier word ik niet echt vrolijk van.

de EUL verbiedt gedeeltelijke verspreiding van het pakket. Ik zie verzoeken om files uit te wisselen dan ook liever niet

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 12-09-2005 13:34 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik ben bang dat een dergelijk bestand beschermd wordt door geldende auteurswetten...

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Microsoft heeft een keer een update beschikbaar gesteld (Volgens mij voor Outlook 2000) voor de feestdagen, deze loopt volgens mij tot 2012.

Deze is gratis beschikbaar bij de download site van Microsoft.

Waarschijnlijk doet hij het ook voor nieuwere Outlook versies.

Update:
Outlook 2000 add-in: http://www.microsoft.com/...2de7975d015%2fOutlHol.exe

Tot en met 2007.

Outlook.txt uit het bestand hernoemen naar outlook.hol. het is het zelfde formaat!

[ Voor 42% gewijzigd door Regman_XP op 12-09-2005 12:05 ]

Verwijderd

Wel een grappige extensie :)

Je kan het .hol bestand ook even met notepad bewerken en geschikt maken voor 30 jaar na nu :)
Volgens mij moet dat wel werken.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 12:11 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 09:24

Maasluip

Kabbelend watertje

Enig probleem is dat die update dus nog altijd in het Engels is (Day of the Queen's Speech of Boxing Day - St. Stephen's Day 8)7 )
Maar het .hol file is dus unicode text en dan kun je de namen aanpassen.

[ Voor 12% gewijzigd door Maasluip op 12-09-2005 12:18 ]

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
Maasluip schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:16:
Enig probleem is dat die update dus nog altijd in het Engels is (Day of the Queen's Speech of Boxing Day - St. Stephen's Day 8)7 )
Ik weet dat ik het zaakje met de hand kan aanpassen. Maar dás nogal veel werk :P
Maar als er geen andere optie is dan zal ik toch maar iemand ronselen die alle feestdagen in dat bestand gaat tikken.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Tjek je meel :)
HunterPro schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:56:
ik ben bang dat een dergelijk bestand beschermd wordt door geldende auteurswetten...
Kom op zeg, een tekstfile met feestdagen erin.. :/
Als het nou een DLL was, ok..

Mijn iRacing profiel

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik zal vanavond eens een filetje posten. Zo spannend is dat niet.

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Maasluip schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:16:
Ik heb gewoon een Nederlands talige update kunnen downloaden hoor!:

Prinsjesdag,2007/9/18
Eerste Kerstdag,2007/12/25
Tweede Kerstdag,2007/12/26

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Spannend of niet: de EUL verbiedt het om delen van het pakket te verspreiden. Dat geldt voor alle bestanden in het pakket. M.a.w. het is niet toegestaan om de originele file die behoort bij outlook2003 te verspreiden en we willen ook geen verzoeken om dat wel te doen.

Aan de andere kant staat het iedereen vrij om de nederlandse feestdagen in een tekstbestandje in te tikken en daar anderen mee te verblijden. Hou iig het topic schoon en ga niet hier melden dat je wat verstuurd hebt / zult versturen.

@regman: dat is heel fijn voor je, maar een linkje is dan net wat informatiever ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Lustucru op 12-09-2005 14:20 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Hmm, ik zie al wat ik fout gedaan heb: bij het downloaden is het niet voldoende om de taal te wijzigen, je moet ook nog op het knopje "wijzigen" drukken om dat te activeren :/

Dan volsta ik met een link hoe je zelf kunt uitrekenen op welke dag Pasen valt, inclusief een Excel sheet met alle paas/hemelvaart/pinkster/carnvalsdagen tot en met 2099.
Kan iedereen het zelf aanvullen.

[edit]En waar je mee moet oppassen is dat de nederlandse download zich in de nederlandse language dir installeert en als je een engelstalige Outlook hebt wordt dat niet gevonden.

@Niesje (en de rest): Officiële Microsoft link waar je OutHol.exe kunt downloaden maar ook eerst de taal kunt kiezen.

[ Voor 36% gewijzigd door Maasluip op 12-09-2005 14:28 ]

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

OK duidelijk :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
Maasluip schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:14:
@Niesje (en de rest): Officiële Microsoft link waar je OutHol.exe kunt downloaden maar ook eerst de taal kunt kiezen.
Bedankt. We kunnen weer tot Kerst 2007 vooruit :P
Pagina: 1