ATI 9800 & 1680x1050 Widescreen

Pagina: 1
Acties:

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05 12:45
Sinds een 5tal dagen heb ik een 20" Widescreen monitor van Dell en kwam er van het weekend
achter dat wanneer ik Everquest II speel in 1680x1050 er soms een 'VPU Recovery' plaats vindt.

Nu had ik al een tijdje niet meer gespeeld en kreeg ik ook met de nieuwe monitor de laatste patches van EQII voor mijn kiezen, dus kan niet met zekerheid zeggen dat het voor het gamen in deze resolutie, het probleem zich voordeed.

De specs zijn een Saphire Ati 9800 (non-pro / non-LE) niet overclocked en de Radeon 5.7 Drivers.

Wie hebben er nog meer problemen met een Ati op deze Widescreen resoluties ?

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 22:07

_Arthur

blub

marceltenb schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:33:
Sinds een 5tal dagen heb ik een 20" Widescreen monitor van Dell en kwam er van het weekend
achter dat wanneer ik Everquest II speel in 1680x1050 er soms een 'VPU Recovery' plaats vindt.

Nu had ik al een tijdje niet meer gespeeld en kreeg ik ook met de nieuwe monitor de laatste patches van EQII voor mijn kiezen, dus kan niet met zekerheid zeggen dat het voor het gamen in deze resolutie, het probleem zich voordeed.

De specs zijn een Saphire Ati 9800 (non-pro / non-LE) niet overclocked en de Radeon 5.7 Drivers.

Wie hebben er nog meer problemen met een Ati op deze Widescreen resoluties ?
Zit de koeler nog wel goed op je video kaart?

• imagica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05 12:45
Hoe bedoel je ? Ik heb niet in mijn PC zitten rommelen, laat staan dat ik aan de videokaart heb zitten prutsen? Heb alleen een nieuwe monitor aangesloten en een aantal weken terug al eens die 5.7 drivers erop gezet.