Toon posts:

CC Generals probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik en een vriend hebben allebei de orginele Generals.
Wij kunnen dus online spelen, bij anderen in de game, maar als wij samen in 1 server gaan, dan krijgen we altijd een firewall error.

Ook als ik een server aanmaak, en hij wil joinen, dan ziet hij mijn server niet in de server lijst staan, terwijl hij er wel staat en andere mensen gewoon binnenkomen. Andersom precies hetzelfde.

Wij wonen in dezelfde stad en in dezelfde wijk. We hebben allebei internet van @Home en we hebben een dezelfde modem.

Er zit geen firewall tussen, en ook geen router. Wat kan het probleem zijn en hoe los ik het op?

Alvast bedankt

Rutger

Verwijderd

Ditzelfde ervaar ik ongeveer ook, maar dan met Zero Hour.

Ik kan mijn maat zien en in de server komen als we online zijn.
Maar als het spel gaat laden dan laadt alleen mijn spel.
Het enige verschil is dat ik hem dus wel zie maar niet kan spelen omdat het niet laadt.

Als ik via direct connect verbinding maak dan heb ik geen probleem.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Probeer het eens met send delay bij de options. Verder kun je in de options.ini (In mijn documenten/generals oid) firewall behaviour getallen ed aanpassen. Meestal helpt dat redelijk. Als ik straks thuis ben post ik wel even mijn settings, misschien dat het helpt :)

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 20:37
Ik weet 100% zeker dat het niet aan generals ligt, is altijd als je bij elkaar in de buurt woont en allebei @ home hebben. Vroeger had ik dit ook als ik met een vriend van me empire earth probeerde te spelen, enige wat we konden doen is een andere server joinen alleen dan krijgen we een lag van ongveer 10 seconden |:( .

Het is op te lossen door een setting in je router, ben alleen vergeten welke dat ook alweer was :X

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:29:
Hallo allemaal,

Ik en een vriend hebben allebei de orginele Generals.
Wij kunnen dus online spelen, bij anderen in de game, maar als wij samen in 1 server gaan, dan krijgen we altijd een firewall error.

Ook als ik een server aanmaak, en hij wil joinen, dan ziet hij mijn server niet in de server lijst staan, terwijl hij er wel staat en andere mensen gewoon binnenkomen. Andersom precies hetzelfde.

Wij wonen in dezelfde stad en in dezelfde wijk. We hebben allebei internet van @Home en we hebben een dezelfde modem.

Er zit geen firewall tussen, en ook geen router. Wat kan het probleem zijn en hoe los ik het op?

Alvast bedankt

Rutger
Dit heb ik ook gehad met een vriend, de oplossing is iets te doen met ARP. @Home heeft hun netwerk zo opgesteld dat je niet zomaar bij elkaars netwerk naar binnen kan gaan. Dit verhinderd C&C om met elkaar te verbinden. Door ARP te gebruiken en elkaar ip adressen toe te voegen hoort het weer te werken, alleen dit dien je iedere keer te doen na een reset van de computer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat APR, kan je er wat meer informatie over geveb?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:43
we_are_borg schreef op maandag 12 september 2005 @ 12:52:
[...]

Dit heb ik ook gehad met een vriend, de oplossing is iets te doen met ARP. @Home heeft hun netwerk zo opgesteld dat je niet zomaar bij elkaars netwerk naar binnen kan gaan. Dit verhinderd C&C om met elkaar te verbinden. Door ARP te gebruiken en elkaar ip adressen toe te voegen hoort het weer te werken, alleen dit dien je iedere keer te doen na een reset van de computer.
http://www.troublesathome...faq&page=problemen#vraag1

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Dat is idd de source waar ik het vandaan heb gehaalt, gewoon goed opletten wat ze schrijven. Ik kan je niet verder helpen aangezien ik al een hele tijd niets meer mee gedaan heb. Je dient wel goed op te letten wat je doet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
hardstikke bedankt, het werkt :)
Pagina: 1