Toon posts:

[geforce] FX5700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik kan voor een koopje ( 40 euro ) aan een geforce fx 5700 komen. Ik wil graag weten of dat een redelijke kaart is. Ik hoef niet perse de nieuwste spellen te kunnen spelen maar ik ga ervanuit dat dat wel lukt op aller laagste kwaliteit. Ik heb nu een mx420 dus het is zoiezo een verbetering. :)
De kaart heeft 256 mb aan boord maar dat zegt volgens mij niet veel....en er zijn volgens mij verschillende typen kaarten van de fx 5700. Weet iemand welke kaart ik dan zou krijgen? ik heb alleen die info beschikbaar wat in dit verhaaltje staat. Naar mijn weten heb ik niet de Ultra versie.

Heeft iemand ervaring met deze kaart (fx5700)?

Bij voorbaat dank!

Joost

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 22:47
Ik denk dat je helaas op deze manier niet veel antwoorden zult krijgen. Er zijn namelijk wat regels waarvan de mensen hier graag willen dat je je er aan houd. Een van de regels is, dat je niet hoeft te groeten aan het begin en einde van je post, dat doe je automatisch al als je iets post.

Verder zijn er een heel aantal topics die je kunt doorlezen om te kijken of de kaart een beetje presteert. Deze had je kunnen vinden met de search-functie in GoT;

http://gathering.tweakers...a%5Bq%5D=fx5700&where=GoT

Daarnaast had je een review of 40 kunnen lezen via google:

http://www.google.com/sea...hl=nl&q=FX5700+review&lr=

Omdat je nieuw bent op GoT hier de FAQ voor V&B:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen

En een algemene faq over forumgedrag:

Algemene gedragsregels (Netiquette)

En verder: welkom op GoT.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

Thandor

SilverStreak

De GeForce FX 5700LE is traag. Deze kaart haalt ~2200 in 3DMark03 als ik sommige review sites mag geloven. Ik heb met mijn oude GeForce FX 5600 al snel 2800 punten te pakken.
De 5700 Ultra is al een stuk rooskleuriger. Echter gaf je al aan dat het waarschijnlijk niet om de Ultra versie gaat.

Je kunt het beste even zoeken op Google naar reviews over de GeForce FX 5700.
Hier heb je al een leuke review. Helaas staat de LE er niet bij.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
nou inderdaad, een groet kan erg veel kwaad natuurlijk!

Thandor, bedankt daar heb ik wat aan.

Domus, ik had al erg veel verschillende reviews gelezen vandaar dat ik hier wat post...maar bedankt dat je de reviews alsnog voor me wilde opzoeken! ;)

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 22:47
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 11:20:
nou inderdaad, een groet kan erg veel kwaad natuurlijk!

Thandor, bedankt daar heb ik wat aan.

Domus, ik had al erg veel verschillende reviews gelezen vandaar dat ik hier wat post...maar bedankt dat je de reviews alsnog voor me wilde opzoeken! ;)
twas ook niet onvriendelijk bedoeld hoor ;)

"Hello to you too" :*)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -