Toon posts:

[Javascript] window.close() is eerder geladen als functie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleem met een popup.

Ik probeer een functie uit te voeren uit een frame van de opener, dit doe ik op de volgende manier:

window.opener.parent.frames['frmFolders'].OpenFolder('/test/');

In de functie openfolder worden ook weer functies aangeroepen van uit een ander frame.

Deze worden allemaal perfect uitgevoerd zolang ik maar niet de functie aanroep(window.opener.parent.frames['frmFolders'].OpenFolder('/test/');) op volg met een window.close();

Dan lijkt het er op dat die het window al sneller dicht heeft als dat die de functie heeft uitgevoerd.

Hoe kan ik er voor zorgen dat die pas window.close mag doen zodra functie OpenFolder echt helemaal is uitgevoerd?

Ps.Ik heb dit probleem alleen onder firefox, onder internet explorer draait het gewoon goed.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Je zou met een dialog/popup manager kunnen werken die popup sluit bij het voltooien van bepaalde condities. Je kunt je functies dan de condities laten zetten en na iedere actie de dialog manager aanroepen om te evalueren of de condities voltooid zijn. Mischien wil je het wat makkelijk doen en gewoon met een globale variabel werken en bij iedere functie de controle hardcoded er in zetten.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Topicstarter
Michali schreef op maandag 12 september 2005 @ 13:57:
Je zou met een dialog/popup manager kunnen werken die popup sluit bij het voltooien van bepaalde condities. Je kunt je functies dan de condities laten zetten en na iedere actie de dialog manager aanroepen om te evalueren of de condities voltooid zijn. Mischien wil je het wat makkelijk doen en gewoon met een globale variabel werken en bij iedere functie de controle hardcoded er in zetten.
Bedankt voor je reactie(Y)

Bedoel je dat met bijvoorbeeld een global array waarin ik alle acties benoem en standaard een waarde 0 geef. En zodra er een gedaan is 1 er van maak. En zodra alle acties op 1 staan, dat ik de popup sluit?

Of begrijp ik je verkeerd?

En hoe zou ik dat kunnen zien in een vorm van een dialog/popup manager?Een class?

Probleem alleen is dat de functies ook door andere scripts worden gebruikt. En dat openfolder enorm veel functies en objecten aanspreekt dat het bijna geen doen is om in allemaal zo'n controle te bouwen.

Het gaat om het fckeditor script wat ik een beetje aan het veranderen ben..

Is er geen manier mogelijk dat ik bijvoorbeeld eerst window.close doe en dat ik doormiddel van een soort event die reageerd op dat sluiten, de functie aanroep(dan heeft die alle tijd om ze werk te doen). En ik heb toch geen waarde die ik mee wil geven vanuit me popup.

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2005 @ 15:17:
Is er geen manier mogelijk dat ik bijvoorbeeld eerst window.close doe en dat ik doormiddel van een soort event die reageerd op dat sluiten, de functie aanroep(dan heeft die alle tijd om ze werk te doen). En ik heb toch geen waarde die ik mee wil geven vanuit me popup.
onunload en onbeforeunload, maar afaik zijn dat niet echt betrouwbare methoden.

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uiteindelijk op een totaal andere manier opgelost.

Ik kwam er achter dat fckeditor standaard al een hele mooie manier heeft om vanuit een javascript functie een stukje php te laden, hiermee heb ik een mooie verwijder functie kunnen maken.

Wel bedankt voor jullie reacties(Y)