Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat Hotmail bij mij niet meer werkt:
- Als ik naar www.hotmail.com ga, krijg ik de volgende melding:
Nu lijkt het mij wel erg sterk dat dit aan Microsoft zou liggen, dus ik vrees eerder dat er een serieus probleem is met mijn PCtje. In mijn host file is niets vreemds te vinden (enkel localhost), Spybot vond enkel wat tracking cookies (die ik vakkundig verwijderd heb), mijn virusscanner (AVG) vindt niks en in mijn HiJack this log staat niets vreemd.
Heeft iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt of weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen?
EDIT: Probleem stelt zich zowel bij het gebruik van Internet Explorer als met FireFox
- Als ik naar www.hotmail.com ga, krijg ik de volgende melding:
- Als ik via MSN Messenger mijn mails wil nakijken, krijg ik een Object not Found errorTHIS WEBSPACE HAS BEEN SUSPENDED DUE TO NON PAYMENT!
If you are the owner of this domain and wish to get your site back online please login to your account control panel (www.control.streamline.net) and update your billing details.
Nu lijkt het mij wel erg sterk dat dit aan Microsoft zou liggen, dus ik vrees eerder dat er een serieus probleem is met mijn PCtje. In mijn host file is niets vreemds te vinden (enkel localhost), Spybot vond enkel wat tracking cookies (die ik vakkundig verwijderd heb), mijn virusscanner (AVG) vindt niks en in mijn HiJack this log staat niets vreemd.
Heeft iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt of weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen?
EDIT: Probleem stelt zich zowel bij het gebruik van Internet Explorer als met FireFox
[ Voor 5% gewijzigd door Daventry op 12-09-2005 08:56 ]