Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vaag Hotmail probleem

Pagina: 1
Acties:

• Daventry
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-04 10:00
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat Hotmail bij mij niet meer werkt:

- Als ik naar www.hotmail.com ga, krijg ik de volgende melding:
THIS WEBSPACE HAS BEEN SUSPENDED DUE TO NON PAYMENT!

If you are the owner of this domain and wish to get your site back online please login to your account control panel (www.control.streamline.net) and update your billing details.
- Als ik via MSN Messenger mijn mails wil nakijken, krijg ik een Object not Found error

Nu lijkt het mij wel erg sterk dat dit aan Microsoft zou liggen, dus ik vrees eerder dat er een serieus probleem is met mijn PCtje. In mijn host file is niets vreemds te vinden (enkel localhost), Spybot vond enkel wat tracking cookies (die ik vakkundig verwijderd heb), mijn virusscanner (AVG) vindt niks en in mijn HiJack this log staat niets vreemd.

Heeft iemand hier ooit iets soortgelijks meegemaakt of weet iemand wat ik nog zou kunnen proberen?

EDIT: Probleem stelt zich zowel bij het gebruik van Internet Explorer als met FireFox

[ Voor 5% gewijzigd door Daventry op 12-09-2005 08:56 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
lijkt me toch iets spy/ad ware achtig iets.

Gooi er eens wat meer scan proggies overheen, gooi ook even je temp map leeg.

doe eens een ping naar hotmail en post eens het resultaat daarvan!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:35

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Tsjek je hosts-file ook even :)

Rail Away!

• Daventry
64.4.33.7 ... maar krijg telkens een timeout ...

Als je dat IP opzoekt kom je er wel degelijk op uit dat het Microsoft is (http://www.dnsstuff.com/tools/whois.ch?ip=64.4.33.7) ... misschien een probleem bij mijn provider?

Ga nu in ieder geval nog wat scannetjes doen ...

@Mad Marty: host file heb ik gecheckt, staat in mijn startpost

[ Voor 11% gewijzigd door Daventry op 12-09-2005 09:11 ]

• Daventry
Ad-Aware vond ook niets ...

Heb temporary files leeggemaakt (zowel de gewone als alle troep van IE/FireFox) maar helpt allemaal niet ...

Even voor de volledigheid: mijn computer is een Asus P4 en draait op Win 2k (met SP4 en alle andere updates)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Als ik hotmail ping krijg ik 64.4.32.7
Het klopt dat deze time-out, dat is hoogstwaarschijnlijk een firewall aan hun zijde.

Doet msn.com het wel?
En als je via MSN naar Hotmail doorklikt?
Probeer het ook eens met browser FireFox?

• Daventry
msn.com doet het perfect ja.

Als ik via msn.com naar Hotmail ga kan ik mij aanmelden, maar het loopt mis als ik met het juiste paswoord aanmeldt, dan krijg ik die Object Not Found weer.

Log ik echter met een fout paswoord in, geeft hij me netjes aan dat mijn paswoord verkeerd is ...

Rootkitrevealer overigens ook geprobeerd, vond alleen wat Alcohol entries.

Ben dit trouwens allemaal al de hele tijd parallel met IE/FF aan het proberen

EDIT: hotmail.com is inderdaad 32.7 -- ik gebruik de uk versie, vandaar die 33 als ip ... als ik overigens die IP's intik in mijn browsers kom ik op dezelfde foutmeldingspagina's terecht

[ Voor 21% gewijzigd door Daventry op 12-09-2005 09:38 ]

• andreict
Daventry schreef op maandag 12 september 2005 @ 09:33:
msn.com doet het perfect ja.

Als ik via msn.com naar Hotmail ga kan ik mij aanmelden, maar het loopt mis als ik met het juiste paswoord aanmeldt, dan krijg ik die Object Not Found weer.

Log ik echter met een fout paswoord in, geeft hij me netjes aan dat mijn paswoord verkeerd is ...

Rootkitrevealer overigens ook geprobeerd, vond alleen wat Alcohol entries.

Ben dit trouwens allemaal al de hele tijd parallel met IE/FF aan het proberen

EDIT: hotmail.com is inderdaad 32.7 -- ik gebruik de uk versie, vandaar die 33 als ip ... als ik overigens die IP's intik in mijn browsers kom ik op dezelfde foutmeldingspagina's terecht
er begiint mij iets te dagen dat ik dit ook een keer gehad heb.

Ik zat toen bij een gebruikers groep die opdat moment niet aankonden loggen, er was toen een foefje voor om dit te omzeilen!

Ik ga even voor je zoeken!

• andreict
Rendier2710 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:19:
Voor mensen die toch in hun mailbox willen komen:

Kopieer de volgende link:

http://login.passport.com...%26mheader%3Dto%26address%

Plak deze in de IE address balk

Voor je user-id en wachtwoord in. Nu blijf je hangen bij het inloggen.

Kopieer nogmaals bovenstaande link in je adresbalk en ram op enter(in hetzelfde scherm als waar je in blijft hangen). Voila je komt in een compose mail scherm en kunt naar je postvak in. Mails versturen werkt nog niet altijd even goed, maar mail lezen wel.

Als het niet in 1 keer lukt moet je het nog een keer proberen. Bij mij werkt het meestal wel.
hier te vinden:

Hotmail login probleem

• Daventry
Bedankt andreict ... ga ik vanmiddag thuis eens proberen.

Had net ook eens de Ubuntu live cd getest, en die gaf hetzelfde probleem ... dus aan mijn Windows kon het al niet liggen

• Daventry
Okay ... het probleem is opgelost, zelfs zonder de workaround ... lag dus waarschijnlijk aan Microsoft. Toch wel gek dat je dan die foutmelding krijgt, vind ik wel erg bizar.

Dit topic mag dus dicht, heeft sowieso uiteindelijk toch niets met beveiliging/virussen te maken
Pagina: 1