mobo stuk of toch de voeding

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 12:18

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Op mijn BP6 heb ik 2 harde schijven aangesloten. Al enige tijd heb ik veel fouten en vastlopers met die harde schijven. Ook de SCSI tapestreamer doet af en toe vaag gewoon door keihard in error te springen en alleen met heel veel moeite weer aan de praat te krijgen.
Nu heb ik de tapestreamer en 1 van de HD's overgezet in een ander linux systeem. En het draait nu al enige dagen zonder ook maar een probleem.
Blij dat mijn 160 GB hd niet stuk is maar wat is het dan wel. Spanningslijnen lijken allemaal stabiel alleen mischien wordt de boel omzeep geholpen door een hele korte dip die ik niet zie.
Wat achten jullie het waarschijnlijkst

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-05 21:13
Dit heeft toch wat anders te maken als met je topic titel? :/

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wat voor voeding heb je dan? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Luukieeee schreef op maandag 12 september 2005 @ 08:57:
Dit heeft toch wat anders te maken als met je topic titel? :/
ik vind het vaag dat een scsi tape streamer en HD allebei niet werken in een systeem. Ik denk dus ana de ene kant aan een brakke PCI bus die de boel sloopt of gewoon gare voeding
noname voeding denk 300 Watt ofzo

[ Voor 51% gewijzigd door TrailBlazer op 12-09-2005 09:11 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
TrailBlazer schreef op maandag 12 september 2005 @ 09:07:
[...]

noname voeding denk 300 Watt ofzo
Tja, dan is er weinig over te zeggen, behalve dat het verstandig is eens een andere voeding te proberen. Als er geen binnen handbereik is lijkt dit misschien omslachtig, maar het zal in één klap je vraag beantwoorden :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
denk het ook hoop dat het voeding is wil toch al een 19"kast kopen voor dat ding

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier ook met een computerkast gehad waarvan ik dacht dat de voeding stuk was maar bleek toch het moederbord te zijn. Want de voeding had ik getest met dezelfde configuratie behalve dan met het gigabyte moederbord maar met een asrock. Toen deed deze het wel. Maar nu heb ik weer een gigabyte moederbord eraan hangen en weer stuk. Toeval of niet? Ik heb er laatst een ander Asrock bordje aanhangen maar die deed het ook niet. Het zijn vreemde dingen waar ik zelf ook niet echt uitkom.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1