Moderaties in 'USB-drives onder de loep genomen'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-08 15:05
Buiten dat ik het niet eens ben met de moderatie die ik op mijn eigen post heb ontvangen (http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1398252) (Overgewaardeerd), vind ik sowieso de moderaties een beetje merkwaardig in die nieuwsthread. Er wordt wel erg veel naar 0 gemod. Kan er misschien iemand even een kijkje nemen?

USB-drives onder de loep genomen

Dank dank.

[ Voor 15% gewijzigd door palmpaul op 12-09-2005 02:12 ]

-always ill, but highly intelligent - | iCulture.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
Is al hersteld. Mijn excuus voor het niet kunnen afwachten van het latere rechttrekken van de score. Overigens blijf ik het modden in dat topic vreemd vinden: een relevante discussie over de snelheid wordt weggemod, maar in de daaropvolgende discussie over duurzaamheid (die feitelijk off-topic is) wordt driftig gestrooid met punten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff terugkoppelen dat ik de draad heb bekeken.

En ja, wat is offtopic en wat is ontopic? Dat bepaald niet 1 gebruiker IMHO. Ik vind beide ontopic alhoewel ik me afvraag in hoeverre iemand dagelijks een Gb-stick leegt en vult..... ik vrijwel nooit (maar dan wel met 20 Mb/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmpaul
Ik wilde ook niet zo brutaal zijn om die wijsheid in pacht te hebben hoor ;) Maar als het artikel over snelheid gaat, dan lijkt mij een discussie over duurzaamheid eerder offtopic dan een vraag/stelling over het belang van de snelheid. Daarom vond ik de moderaties wat vreemd (ontopic minpunten, off-topic pluspunten) Maar misschien heb ik het mis :)

Anyway: bedankt voor de terugkoppeling! Appreciated _/-\o_