Toon posts:

Weergave probleem Media Player 10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al lange tijd WMP 10 in gebruik, nooit problemen mee gehad, onlangs echter schijven geformatt. Xp er opnieuw op net als overige software opnieuw geinstalleerd (incl. WM9Codecs).

Sindsdien is de weergave van video niet meer goed. Het beeld is nu vaag, lijkt wel alsof de brightness sky high staat, het ziet eruit als een of andere safe mode... :? Maar zit hem, voor zover ik kan zien, niet in de instellingen. Voor de lol >:) *kuch* Quick time erop gezet, echer totaal geen problemen... Ook Mpeg gewoon vloeiend zoals het moet, snap het niet... Het, in mijn oogjes, gekke is ook dat ik bijvoorbeeld avi's van men ixus wel gewoon goed kan spelen met mediaplayer, het probleem is dus alleen met mpeg en WMV bestanden...

ideeën iemand?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
het zoveelste topic dat hierover voorbij komt... zoek eens, en gij zult vinden!

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

Verwijderd

Topicstarter
ik ben aan het zoeken geweest, maar niet gevonden, ga ik nog dieper doen dan...
Het is niet mijn bedoeling anderen het werk voor mij te laten doen, geloof me, zoek liever een weekje langer dan afgebrand te worden op een topic, helemáál op tweakers.... ;(

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Tsja. Let me guess: een nVidia videokaart en recente drivers.

Is een bekende bug.

Zie Slecht Beeld

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 12-09-2005 01:56 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Rechtermuis knop op bureaublad > eigenschappen > instellingen > Geforce XXXX tabblad > Color correction > Apply color change to: ALL

probleem gefixed! en zoeken helpt ook niet alleen got maar ook op T.net frontpage zie drivers!

[ Voor 8% gewijzigd door loodgieter op 12-09-2005 02:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:52:
Tsja. Let me guess: een nVidia videokaart en recente drivers.

Is een bekende bug.

Zie Slecht Beeld
Klopt...
probleem gefixed! en zoeken helpt ook niet alleen got maar ook op T.net frontpage zie drivers
Probleem is verholpen!! Waarvoor dank, zal voortaan T.net frontpage eerst screenen, dank u! :*)
Pagina: 1