Ik draai een engelstalige installatie van Tiger op mijn PM G5, en ik krijg het in Pages niet voor elkaar om de spellingscontrole standaard in het Nederlands in te stellen. De taal van het OS staat netjes op Engels, en ik heb voor spelling gewoon NL ingesteld. In elke andere applicatie werkt dit gewoon, want in Textedit, Mail, en andere apps checkt hij in het Nederlands.
In Pages krijg ik het echter niet voor elkaar, hij blijft Engels al voertaal gebruiken. Ik heb wel via een omweg in elk nieuw document de Nederlandse taal ingesteld (gewoon de 'blank template' aanpassen naar Nederlands), maar als ik een bestaand document open, dan begint hij nog steeds in het engels te checken. Het vreemde is dan de andere iWork applicatie, Keynote, wel gewoon de systeeminstellingen overneemt en in het Nederlands checkt.
Weet iemand hoe ik dit correct in kan stellen?
In Pages krijg ik het echter niet voor elkaar, hij blijft Engels al voertaal gebruiken. Ik heb wel via een omweg in elk nieuw document de Nederlandse taal ingesteld (gewoon de 'blank template' aanpassen naar Nederlands), maar als ik een bestaand document open, dan begint hij nog steeds in het engels te checken. Het vreemde is dan de andere iWork applicatie, Keynote, wel gewoon de systeeminstellingen overneemt en in het Nederlands checkt.
Weet iemand hoe ik dit correct in kan stellen?