Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC Tornado (Qtek 8300/8310 / Imate SP5/SP5m)

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/8300.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/8310.jpg

HTC maakt al enige tijd telefoons die onder verschillende merken worden uitgebracht. Deze telefoons draaien op het Windows Mobile platform (zowel Pocket PC Phone edition als Smartphone edition).

HTC verkoopt de telefoons die ze maken niet onder hun eigen naam. Als je een toestel zonder abonnement wilt kopen, zal je ze onder de naam Qtek/Imate/etc kunnen vinden. De HTC Tornado wordt onder andere verkocht onder de naam Qtek 8300/8310 en Imate SP5/SP5m.

HTC zal de Tornado onder de volgende namen verkopen:
  • Qtek 8300/8310
  • i-mate SP5/SP5m
Welke versie van T-mobile/Orange dit gaat worden is nog onduidelijk op dit moment.

Afmetingen:
• 107.5 x 46 x 17.5 mm (LxBxD)

Gewicht:
• 106 gram inclusief accu

Besturingssysteem:
• Microsoft Windows Mobile 5

Processor:
• Texas Instruments OMAP850 200 MHz

Geheugen:
• Intern: 64MB ROM & 64MB RAM
• Extern: miniSD

Batterij:
• Vervangbare en oplaadbare 1150 mAh Lithium-Ion batterij
• Gesprekstijd: 5 uur
• Standby-tijd: 250 uur

Display:
• 65.536 kleuren
• 240 x 320 pixels
• 2,2" TFT

Camera:
• 1.3 mega-pixel CMOS camera
• Zelfportret spiegel
• Camcorder (H.263 en MPEG4 encoder en decoder)

Verbindingen:
• GSM 900 MHz/1800 MHz/1900 MHz
• GPRS (General Packet Radio Service) Class 10
• CSD (Circuit Switched Data, ook bekend als GSM-data)
• HSCSD (High Speed Circuit Switched Data, bestaat niet in Nederland)
Wifi

Audio:
• Ingebouwde Microfoon
• Luidspreker voor Hands-Free ondersteuning
• Audio sampling rates:
  • 16-bits
  • 8kHz
  • 11kHz
  • 22kHz
  • 44.1kHz
• Codecs:
  • MPEG4 Video/Audio Streaming Services
  • AMR
  • AAC
  • WAV
  • WMA
  • MP3
  • MIDI

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC//Klein/imatesp5.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/Klein/imatesp5m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/Klein/beide.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/Klein/8300-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/Klein/scherm.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/HTC/Klein/dopjes.jpg

Officiele links:

HTC
Qtek
Club i-mate
Windows Mobile

Reviews:

Pocket PC Club
Mobile-Review
Foto's van de camera

Met dank aan Eggy (voor zijn inleidende tekst en onderdelen van de tabellen e.d. in de startpost).

[ Voor 4% gewijzigd door J0YR1D3R op 12-09-2005 18:49 ]

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Och, dezelfde telefoon als de c550 maar dan met wifi...pfff

de }:O uitmelken heet dit!

Doe mij maar de motorola a780, ik heb men c550 al te koop staan

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zou je mij niet even toestemming kunnen vragen als je mijn startpost als template gebruikt inclusief door mij geschreven tekst?

[ Voor 14% gewijzigd door Eggy op 12-09-2005 01:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• J0YR1D3R
  • Niet online
Eggy schreef op maandag 12 september 2005 @ 01:17:
Zou je mij niet even toestemming kunnen vragen als je mijn startpost als template gebruikt inclusief door mij geschreven tekst?
Ik heb grotendeels mijn eigen topics (Siemens S75/M75/CX75/SXG75) als basis gebruikt. Sommige stukken tekst heb ik inderdaad overgenomen, maar dat lijkt me niet zo'n probleem, toch? :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Grotendeels je eigen topic? De lay-out kan ik me dan nog wel enigzins voorstellen. De gehele inleiding, specs en links lijken toch echter verdacht veel op mijn topic. Dat is zowat je hele startpost wat inhoud betreft. En ja, ik vind het wel een probleem als je zomaar mijn tekst begint te kopieeren zonder dat je dat even vraagt. Dat je nou een specs sheet gebruikt als basis kan ik me dan nog wel voorstellen (al is dat ook pokke werk met die codes) maar zomaar tekst overnemen terwijl ik super veel tijd in die startpost heb gestopt zonder het te vragen of mij ook maar te vermelden, nee sorry :r

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Zou op deze tel wel tt goed op draaien? Anders zie ik het nut niet om deze tel aan te schaffen.

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

is er al een verwachte introductie datum? zo ja, wanneer?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• J0YR1D3R
  • Niet online
Eggy schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:54:
Grotendeels je eigen topic? De lay-out kan ik me dan nog wel enigzins voorstellen. De gehele inleiding, specs en links lijken toch echter verdacht veel op mijn topic. Dat is zowat je hele startpost wat inhoud betreft. En ja, ik vind het wel een probleem als je zomaar mijn tekst begint te kopieeren zonder dat je dat even vraagt. Dat je nou een specs sheet gebruikt als basis kan ik me dan nog wel voorstellen (al is dat ook pokke werk met die codes) maar zomaar tekst overnemen terwijl ik super veel tijd in die startpost heb gestopt zonder het te vragen of mij ook maar te vermelden, nee sorry :r
Wat is er mis met uniformiteit etc wat betreft sommige delen van de startpost? Ik geef toe, ik heb inderdaad geen melding gemaakt dat ik de de inleiding heb overgenomen voor een deel. Ik heb net zo goed ook alle specs na moeten lopen, host mijn eigen plaatjes, foto's etc. Ik was gister nog niet geheel klaar met deze post heb bij deze ook jouw naam vermeldt in de startpost. Vanaf nu lijkt het me verstandig om verder evt. via mail wat te bespreken indien je dat wenst? :)
Algurgazan schreef op maandag 12 september 2005 @ 17:42:
is er al een verwachte introductie datum? zo ja, wanneer?
Er gaan geruchten dat de introductie datum ergens rond oktober/november zal liggen. Ik denk zelf dat hij rond oud en nieuw wel enigzins verkrijgbaar zal zijn.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ten eerste, mooi dat hier een topic over is. Ik kijk erg uit naar dit toestel, het heeft alles wat ik kan verwachten van een telefoon. Ik ben eind dit jaar in Azië en hoop in Singapore of Kuala Lumpur eentje te kunnen scoren. tot die tijd zal ik dit topic met veel plezier volgens,
MITS degene die willen redentwisten over de copyrights van een startpost dat even op een andere manier zouden willen voorzetten. Daar is dit topic toch echt niet de geschikte plek voor. Verder m.i. zijn we allemaal tweakers en lid van een communitie en is een :r icoontje niet echt een vriendelijke manier van omgaan met de medemens. Wees blij dat iemand je tekst zou goed vond dat hij hem over wilde nemen.

En nu back on topic, verwachten jullie dat dit toestel ook als Orange SPV enzo gebracht zal worden, want de C550 is nog niet zo oud, en de C600 is bekend (qua specificaties) en dat is niet dit toestel, dus als dit ook een SPV wordt komen ze wel heel snel achter elkaar.
Wat verwachten jullie?

In hoeverre zou het mogelijk zijn met dit toestel VOIP te gebruiken (mits je bereik hebt met je WIFI) ? En wat zullen de haken en ogen hieraan worden ?

[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 12-09-2005 19:28 ]

Geen inspiratie

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:52

Korakal

Up up up!

J0YR1D3R schreef op maandag 12 september 2005 @ 07:32:
[...]

Ik heb grotendeels mijn eigen topics (Siemens S75/M75/CX75/SXG75) als basis gebruikt. Sommige stukken tekst heb ik inderdaad overgenomen, maar dat lijkt me niet zo'n probleem, toch? :)
Eggy heeft aangegeven er geen prijs op te stellen dat je ongeveer integraal zijn TS hebt overgenomen. Ik moet zeggen dat het ook niet een heel nette actie is, maar misschien kijk jij er zelf anders tegenaan.
In ieder geval zie ik graag dat je er even zélf iets moois van maakt, en dan ajb in een nieuw topic :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.